۱۲۵۰ گیلانی به تماشای فیلم‌‌های جشنواره سی و نهم فجر نشستند

مصفا با اشاره به اینکه مجموعا یک هزار و ۷۰۰ بلیت فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فجر در گیلان به فروش رسیده است، گفت: تاکنون یک هزار و ۲۵۰ گیلانی به تماشای ۱۲ فیلم این جشنواره نشستند.

«قاسم مصفا» در حاشیه اکران همزمان فیلم‌‌های سی و نهم جشنواره فیلم فجر در گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: تمامی ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ سی ونهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ در سینما ۲۲ بهمن رشت در حال اکران است.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در برنامه اکران همزمان امسال، با توجه به شرایط کرونایی، از ۳۰ درصد ظرفیت سالن سینما استفاده شده است، افزود: با این وجود، همه شیوه‌ نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت شده است.

 

وی با اشاره به ظرفیت ۸۴۰ نفره سینما ۲۲ بهمن رشت، تصریح کرد: در هر سانس ۲۵۰ تماشاگر، به دیدن فیلم‌های جشنواره می‌نشینند.

 

مصفا با اشاره به شناخت مردم از کارگردان و بازیگران و عوامل سازنده فیلم ها، اضافه کرد: شاهد استقبال خوب از فیلم هایی هستیم که در سطح کشور و رسانه ها مطرح هستند.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه از ۱۵ لغایت ۲۰ بهمن ماه، یک هزار و ۲۵۰ نفر از فیلم های جشنواره فجر دیدن کردند، خاطرنشان کرد: از آغاز پیش‌فروش بلیت فیلم های جشنواره تاکنون، یک هزار و ۷۰۰ نفر اقدام به خرید بلیت کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون بیشترین استقبال از فیلم‌های «ابلق»، «بی همه چیز»، «شیشلیک» و «تی تی» صورت گرفته است، افزود: این فیلم‌ها با حداکثر ظرفیت یعنی ۲۵۰ تماشاچی، اکران شدند.

 

مصفا اذعان کرد: در روز ششم جشنواره فیلم فجر، ۱۶۰ تماشاچی به دیدن فیلم‌های «یدو» و «رمانتیسم عماد و طوبا» نشستند.

 

کد خبر 1025329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha