دکتر عاملی درگذشت آیت‌الله ضیاءآبادی را تسلیت گفت

دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت عالم و استاد برجسته اخلاق حضرت آیت‌الله سید محمد ضیاءآبادی را به جامعه علمی، حوزه‌های علمیه و همه دوستداران آن عالم ربانی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت عالم و استاد برجسته اخلاق حضرت آیت‌الله سید محمد ضیاءآبادی را به جامعه علمی، حوزه‌های علمیه و همه دوستداران آن عالم ربانی تسلیت گفت.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی متن این پیام به شرح ذیل است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
درگذشت عالم و استاد برجسته اخلاق حضرت آیت‌الله سید محمد ضیاءآبادی را به جامعه علمی، حوزه‌های علمیه و همه دوستداران آن عالم ربانی تسلیت عرض می‌کنم.
آیت‌الله ضیاءآبادی از ستاره‌های پرفروغ حوزه‌های علمیه و به طور خاص جامعه علمی و دینی شهر تهران بودند و از نسل علما و اساتید تربیت شده در محضر آیت‌الله‌العظمی بروجردی بودند که افتخار شاگردی حضرت امام خمینی(ره) را نیز در کارنامه درخشان خود داشتند.
جلسات درس اخلاق ایشان همیشه گرم و مملو از شیفتگان معارف اهل بیت(س) بود و جزوات صفیر هدایت آیت‌الله ضیاءآبادی نسخه‌ای ناب برای فهم مفاهیم قرآنی بود.
 فقدان این عالم الهی را به مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، تمام ارادتمندان، خانواده محترم ایشان و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علو درجات الهی را برای ایشان خواستارم.
سعید رضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

کد خبر 1025351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha