توزیع ۴۰هزار تبلت دانش آموزی درقالب پویش نذر هوشمند

باستانی از راه اندازی پویش نذر هوشمند جهت تامین تبلت و گوشی هوشمند برای حضور دانش آموزان در کلاس های مجازی شبکه شاد خبر داد و گفت: تا کنون ۴۰ هزار دستگاه تبلت و تلفن همراه تهیه و تحویل دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار سراسر کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « مجتبی باستان » شامگاه (20بهمن) در آئین سراسری نذر هوشمند و  همکلاسی مهربان در قالب نهضت  کمک های مومنانه که به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با هدف توزیع بیش از ۱۵۰۰۰ تبلت، ۱۰۰۰۰لوازم التحریر و ۱۰۰۰پوشاک در اردوگاه شهدای دانش آموز در بادله برگزار شد، بیان کرد: بسیج دانش آموزشی با همکاری معاونت فرهنگی پژوهشی آموزش و پرورش با کمک معلمان و دانش آموزان و مدیران از بهمن ماه سال گذشته در پی شیوع کرونا و تعطیلی مدارس و کوچ کلاس درس به شبکه مجازی شاد، تا کنون اقدام به راه‌اندازی سه پویش ملی کردند.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور اعلام کرد: در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در ارتباط با رزمایش مومنانه، پویش اول مساوات و همدلی بود که پیرو آن ۴۲ میلیارد تومان توسط تشکل‌های مردمی، معلمان و مدیران جمع آوری و تبدیل به بسته ارزاق شد و با حفظ حرمت خانواده‌های دانش آموزان تحویل این خانواده‌ها شد‌.

 

باستان گفت: پویش همکلاسی مهربان با هدف تامین نوشت افزار برای دانش آموزان نیارمند از تیر ماه سال جاری آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد؛ تا کنون ۳۱۵ هزار بسته لوازم التحریر تحویل دانش آموزان شد تا دانش آموزان به جهت نداشتن لوازم التحریر از تحصیل باز نمانند‌.

 

وی یادآورشد: پویش سوم با عنوان نذر هوشمند به تامین تبلت و گوشی هوشمند جهت حضور در کلاس های مجازی شبکه شاد اختصاص دارد که تا کنون ۴۰ هزار دستگاه تبلت و تلفن همراه توسط تشکل‌ها، مدیران و بسیج دانش آموزی تحویل دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار سراسر کشور شد؛ تا زمانی که این نیاز ادامه داشته باشد این پویش ادامه دارد.

 

باستانی اذعان کرد: تاکنون پویش‌های خوبی داشتیم اقدامات ارزشمندی رقم خورده است، تاکیدمان در تهیه بسته ارزاق دانش آموزی تولیدات داخل بود. در بحث همکلاسی مهربان تاکید خرید نوشت افزار ایرانی و برگرفته از طراحی‌های ایرانی اسلامی بوده است که مزین به تمثال مبارک شهدای مدافع حرم خصوصا سردار حاج قاسم سلیمانی بود و با حفظ کرامت تحویل این اقشار شد.

کد خبر 1025361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha