رژه موتوری و خودرویی ویژه ۲۲ بهمن در مشهد برگزار خواهد شد

حجت الاسلام سلطانی گفت:رژه موتوری و خودرویی نیز در روز ۲۲ بهمن امسال در مسیر خیابان امام رضا(ع) انجام خواهد شد و سخنران مراسم پایانی ۲۲ بهمن امسال سعید جلیلی خواهد بود.

حجت ‌الاسلام «محمد سلطانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی که در سراسر کشور با آن روبرو هستیم برنامه‌های ۲۲ بهمن امسال به صورت رژه موتوری و خودرویی برنامه‌ریزی شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود:علاوه بر این به سیاق سال‌های گذشته مراسم نورافشانی نیز تدارک دیده شده که براساس تمهید صورت گرفته قرار است در دو ساعت ۱۹ و ۲۰ و ۴۵ دقیقه فرداشب ۴۲ نقطه شهر مشهد مقدس نورافشانی شود.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها توسط شهرداری مشهدمقدس و همچنین لشکر ثامن‌الائمه(ع) تدارک دیده شده، اظهارکرد:بخشی از برنامه‌های امسال نیز به فضای مجازی منتقل شده از جمله اینکه قطعنامه پایانی ۲۲ بهمن در فضای مجازی به آدرس fajr.ccoip.ir به اشتراک گذاشته خواهد شد.

 

حجت الاسلام سلطانی با تاکید بر اینکه بانگ الله اکبر امسال نیز پرقدرت‌ تر از سال‌های قبل ساعت ۲۱ روز سه شنبه در سراسر استان خراسان رضوی طنین ‌انداز خواهد شد، بیان کرد: رژه موتوری و خودرویی نیز در روز ۲۲ بهمن امسال در مسیر خیابان امام رضا(ع) انجام خواهد شد و سخنران مراسم پایانی ۲۲ بهمن امسال سعید جلیلی خواهد بود.

کد خبر 1025364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha