نورافشانی بقاع متبرکه استان فارس به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: نورافشانی در شب ۲۲ بهمن همزمان با شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه شاخص استان فارس، را شاهد خواهیم بود و پخش گلبانگ «الله اکبر» از ماذنه های مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان را خواهیم داشت.

حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی»، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: برنامه ریزی شده بود که برنامه های دهه فجر از طریق بقاع متبرکه استان به صورت زنده از طریق شبکه های اجتماعی پخش شود و اداره اوقاف و امور خیریه فارس در برنامه سالروز ورود حضرت امام (ره) همکاری موثر داشت.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: نورافشانی در شب 22 بهمن همزمان با شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه شاخص استان همچون حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) و حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) را شاهد خواهیم بود و پخش گلبانگ «الله اکبر» از ماذنه های مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان در این شب خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه سرکشی به خانواده شهدای معزز انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: گروه جهادی حرم های مطهر در آذین بندی سراسری بقاع متبرکه و محل های همجوار را در دستور کار قرار دادند.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه چندین برنامه بصیرتی با حضور کارشناسان  خبره داشتیم که در بقاع متبرکه برگزار و به صورت زنده از شبکه های مجازی آنان پخش شد، تاکید کرد: در ایام میلاد حضرت زهرا (س)، آئین تجلیل از خادمین خواهر امامزادگان و بقاع متبرکه در دستور کار قرار گرفت و چندین مسابقه فرهنگی هم ویژه این ایام در بقاع متبرکه برگزار شد.

کد خبر 1025421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha