بهره برداری از پروژه های ارتباطی شهرستان نی ریز با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال در دهه فجر

سهرابی گفت: بهره برداری پروژه های ارتباطی توسعه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات در شهرستان نی ریز با ارتقای ۲ سایت اپراتور اول به نسل سوم و چهارم اینترنت پرسرعت در روستاهای «بنه کلاغی» و شهرک «وزیره» این شهرستان با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (سه شنبه 21 بهمن) در آئین رونمایی از پروژه های ارتباطی شهرستان نی ریز در دهه مبارک فجر گفت: بهره برداری پروژه های ارتباطی توسعه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات در شهرستان نی ریز با ارتقای 2 سایت اپراتور اول به نسل سوم و چهارم اینترنت پرسرعت در روستاهای «بنه کلاغی» و شهرک «وزیره» این شهرستان با اعتبار 17 میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: با افتتاح این پروژه ها دسترسی روستاهای «بنه کلاغی» و شهرک «وزیره» با جمعیت بیش از چهار هزار نفر و بیش از یک هزار و 200 خانوار با مبلغ 17 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شبکه پهن باند سیار اپراتور اول متصل شدند.

خاطر نشان می شود در آئین رونمایی از این پروژه ها، معاون گردشگری و امور زائرین استاندار فارس، فرماندار شهرستان نی ریز، معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و مدیرمخابرات منطقه فارس حضور داشتند.

کد خبر 1025429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha