آغاز عملیات اجرایی بزرگترین فروسیلیس خاورمیانه در همدان

متین از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین فروسیلیس خاورمیانه اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در همدان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،‌ «حمیدرضا متین» در جمع خبرنگاران همدان گفت: سرمایه‌های سرگردان مردم به بخش تولید سرازیر شده به طوری که تا پایان دی ماه امسال یک هزار و ۳۰۰ فقره جواز تاسیس برای واحدهای صنعتی و معدنی در استان صادر شده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین فروسیلیس خاورمیانه در همدان خبر داد و گفت: در زمینه فروسیلیس در اردیبهشت ماه آینده استان همدان قطب تولید فروسیلیس کشور شده است.

 

وی تاکید کرد: رشد صنعتی همدان در طول عمر انقلاب بی‌سابقه بوده و به جرات می توانیم ادعا کنیم فراتر از اهداف تعیین شده در شعار جهش تولید گام برداشته ایم.

 

وی با تأکید بر اینکه از ۲۵ بهمن هجمه سنگین بازرسی در بازار آغاز می‌شود، تصریح کرد: بازرسی از بازار شب عید از ۲۵ بهمن آغاز و تا ۱۵ فروردین به صورت ویژه انجام خواهد شد.

 

متین درباره وضعیت بازار بنکداران، بیان کرد: بازار بنکداران همدان تقریباً تکمیل شده و شروع کار در دو ماه آینده قطعی می‌شود البته بستگی به واحدهای مستقر در آنجا دارد که همه بازگشایی و کار کنند تا شروع رسمی آغاز شود.

 

وی همچنین به عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: روشن شدن چراغ ۴۳ واحد صنعتی و معدنی تعطیل استان همدان در سالجاری حاصل تلاش مسئولان برای بازگشت صنایع تعطیل به چرخه تولید است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به مصرف کنندگان اطمینان خاطر داد با تخلف های صنفی به شدت برخورد قانونی می شود و از آنان خواست: موارد کم فروشی، تقلب، گرانفروشی و احتکار را با سامانه ۱۲۴ به بازرسان ما اطلاع بدهند تا در سریعترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه سال ۹۲ در استان همدان ۳۵۳ جواز تأسیس صادر شده بود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال که سال «جهش تولید» نامگذاری شده بود، ۱۳۰۰ جواز تأسیس در ۱۰ ماه امسال صادر شده است، به طوری که تاکنون این تعداد جواز تأسیس در استان صادر نشده بود.

 

متین درباره حوزه بازار نیز با تأکید بر اینکه منکر گرانی نیستیم، اظهار کرد: تمام تلاش سازمان صمت بر این است که بازار کنترل شود و در زمینه مرغ نیز نیروهای سازمان تا ساعت ۱۱ شب در گشتارگاه‌ها بودند تا مرغ خارج استان نرود.

 

وی با بیان اینکه هر کسی در حق مردم احجاف کند، سخت برخورد می‌کنیم، ادامه داد: کسانی که توسط ما جریمه شدند به مردم ظلم و اجحاف کردند و طوری برخورد کردیم که دیگر نتوانند انجام دهند.

 

 

کد خبر 1025436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha