بهره برداری و کلنگ زنی تولید مرغ گوشتی در لارستان به مناسبت دهه فجر

مظفری گفت: در نهمین روز از دهه مبارک فجر، یک واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت ۳۰ هزار قطعه در روستای «دشتی» به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی واحد تولیدی مرغ گوشتی در «صحرای باغ» لارستان نیز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد جواد مظفری»، امروز (سه شنبه 21 بهمن) از به بهره برداری رسیدن یک واحد مرغداری گوشتی در لارستان در دهه مبارک فجر خبر داد و به خبرنگاران گفت: در نهمین روز از دهه مبارک فجر، یک واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت ۳۰ هزار قطعه در روستای «دشتی» از توابع بخش «صحرای باغ» لارستان به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی لارستان ادامه داد: این واحد مرغداری در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریال توسط «صفر غواصی» اجرا شده، ظرفیت تولید سالیانه ۲۴۰ تن گوشت سفید را دارد و زمینه اشتغال پنج نفر را فراهم کرده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی واحد تولیدی مرغ گوشتی در «صحرای باغ» نیز خبر داد و بیان کرد: در نهمین روز از دهه مبارک فجر، کلنگ  یک واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت ۳۰ هزار قطعه در «عماد شهر» لارستان نیز به زمین زده شد.

مظفری افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریال توسط «علی براکو» اجرا خواهد شد  که زمینه اشتغال پنج نفر را فراهم می کند.

خاطر نشان می شود این مراسم با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم شهرستانهای لار، خنج، گراش و اوز در خانه ملت، معاون عمرانی فرماندار لار و اعضای شورای اسلامی و امام جمعه «عمادشهر» برگزار شد.

کد خبر 1025438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha