راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی در قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام شهسواری گفت: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری در مسیرهای تعیین شده در قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام «غلامحسن شهسواری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا، راهپیمایی 22 بهمن امسال همزمان با سراسر کشور به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: این مراسم در قزوین روز چهارشنبه 22 بهمن از مقابل مساجد مهدیه، ولایت، امام حسن عسکری (ع) در کوثر، مسلم بن عقیل، المهدی در مینودر، جوادالائمه در راه آهن، زینبیه در خیابان مجاهد، ولیعصر، مسجدالنبی در الغدیر، امام خمینی (ره) در غیاث آباد، صاحب زمان در شهرک مهدیه و مسجد موسی بن جعفر در خیابان حیدری آغاز می شود.

 

وی عنوان کرد: راهپیمایی بعد از آغاز از مساجد مذکور ساعت 10 صبح به صورت خودرویی و موتوری در مناطق شمالی شهر با حرکت از انتهای بلوار شهید سلیمانی (مقابل صدا و سیما) به طرف میدان سرداران، میدان سید حسن نصرالله، بلوار شهید لشگری، میدا شورا و نورالشهدا برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام شهسواری یادآور شد: لازم است شرکت کنندگان در راهپیمایی، خودروهای خود را به پرچم ایران، تصاویر امام و رهبری مزین کنند تا این جشن به صورت زیباتری برگزار شود.

کد خبر 1025439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha