بهره برداری و کلنگ زنی ۳ طرح عمرانی، بهداشتی و کشاورزی در آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه فجر سه طرح عمرانی، بهداشتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بهره‌ برداری و کلنگ زنی شد.

دکتر اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سه طرح عمرانی، بهداشتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۰  میلیارد ریال بهره‌برداری و کلنگ زنی شد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: کلنگ زنی عملیات فاز نخست آرامستان شهرداری آران و بیدگل در میدان فولاد، تقاطع ورودی جاده مرنجاب با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال و در مساحت ۱۵ هکتاری از جمله این طرح ها بود. این آرامستان مشتمل بر ۲۵ هزار قبر، غسالخانه، قطعه شهدا، قطعه مشاهیر، مصلا، حسینیه، رستوران، پارکینگ، پارک و فضای سبز، المان‌های معماری و سرویس بهداشتی پیش‌بینی و عملیاتی می‌شود. 

 

بایبوردی به نقش پررنگ خیّران در حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: آزمایشگاه درمانگاه حضرت موسی‌بن جعفر(ع) آران و بیدگل هم با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به عنوان یکی از پروژه‌های دهه فجر شهرستان آران و بیدگل  با کمک خیران حوزه سلامت به بهره‌ برداری رسید.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: بهره برداری از گلخانه سبزی و صیفی فیروزمندی در زمینی به مساحت دو هزار و ۱۰۰ مترمربع و با اعتباری حدود ۹ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات دولتی در حوزه جهاد کشاورزی در مزرعه گز بخش کویرات از دیگر پروژه های افتتاح شده دهه فجر است و با افتتاح این گلخانه، سطح کشت گلخانه‌های شهرستان آران و بیدگل از ۹.۲ هکتار به ۱۳ هکتار افزایش می‌یابد.

 

 بیش از ۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۲۰ میلیارد ریال همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود. پیش از این نیز در طول خدمتگزاری نزدیک به ۸ سال دولت تدبیر و امید و توسط دولت‌های یازدهم و دوازدهم، ۷۰۰ پروژه با اعتباری حدود ۲۴ هزار میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 1025441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha