افتتاح و کلنگ زنی متمرکز پروژه های بنیاد مسکن گرگان/ آغاز مقاوم سازی ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی

با حضور وزیر اقتصاد پروژه های بنیاد مسکن شهرستان گرگان به صورت متمرکز افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید محمد حسینی» صبح امروز (سه شنبه 21 بهمن) در آیین افتتاح و کلنگ زنی متمرکز پروژه های بنیاد مسکن شهرستان گرگان اظهار کرد: این پروژه ها با اعتبار 65 میلیارد و 695 میلیون تومان در راستای محرومیت زدایی، توسعه، عمران و آبادانی روستا در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: مهمترین پروژه بنیاد مسکن در شهرستان گرگان شامل افتتاح و کلنگ زنی 888 واحد مسکونی با اعتبار 57 میلیارددو 155 میلیون تومان و افتتاح و کلنگ زنی 66 پروژه طرح هادی با اعتبار هشت میلیارد و 540 میلیون تومان است.

 

حسینی افزود: پایان عملیات نقشه برداری از چهار روستای تحت مالکیت بنیاد علوی شامل دو هزار و 129 واجد مسکونی و اهدای 479 جلد سند مالکیت روستایی و شهری از دیگر پروژه هایی است که می توانیم در این ایام به آن اشاره کنیم که با حضور وزیر اقتصاد در گلستان اجرایی شد.

 

وی افزود: در حوزه شهرستان گرگان طرح هادی در  93 روستا شروع شده و بیش از 70 درصد روستاها از طرح هادی مصوب دارد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: امروز مقاوم سازی 300 واحد مسکونی روستایی با حضور وزیر اقتصاد در استان گلستان آغاز شده و امیدواریم تا یک سال به بهره برداری برسد.

 

حسینی گفت: امروز همچنین 9 هزار و صد و پنجاهمین واحد مقاوم سازی شده روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان گلستان با حضور وزیر اقتصاد به بهره برداری رسید.

 

کد خبر 1025449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha