فضای مجازی به طور کامل توسط ناجا رصد می شود

سردار سرتیپ رضایی گفت: نیروی انتظامی امروز هوشمندانه جامعه را رصد کرده و براساس برآوردهای اجتماعی کار و مدیریت می کند و فضای مجازی نیز کاملاً رصد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرتیپ پاسدار قاسم رضایی سه شنبه (21 بهمن) بعد از اجرای مراسم سان، از نمایشگاه دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان بازدید و از سه کتاب تألیف معاونت اجتماعی استان رونمایی کرد و در جمع خبرنگاران گفت: توفیقی شد در آستانه گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه 99 در استان کرمان شاهد اقدامات چشمگیر همکاران در فرماندهی انتظامی استان باشیم.

 

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بیان کرد: هماهنگی و همدلی بین مسئولین، اعضای شورای تأمین استان، دستگاه قضایی و مردم فهیم، خردمند و شهید پرور استان کرمان وجود دارد و امروز ما عملکرد بسیار خوبی را در این میدان که نمونه ای از اقدامات همکاران انتظامی است، شاهد هستیم.

 

 

 

وی افزود: امروز امنیت کشور از جمله امنیت استان کرمان مدیون همکاری و حمایت های مردم شریف ایران و استان با فرزندان خود در نیروی انتظامی است و اگر آرامشی را در جامعه می بینیم براساس آرمان های انقلاب اسلامی و براساس ایده هایی است که به مسئولین مدیریتی کشور داد.

 

سرتیپ پاسدار رضایی با بیان اینکه جنوب شرق کشور به جهت هم مرز بودن با بعضی از کشورهای همسایه به ویژه در حوزه مواد مخدر دچار چالش های است، اظهار کرد: وقتی در استان کرمان گزارش ها مبنی بر بیش از ۱۵۰ تن کشفیات مواد مخدر در ۱۰ ماه نخست امسال باشد و در مقایسه با سال گذشته بیش از 50 درصد افزایش داشته یعنی حجم کار رده های انتظامی در استان بالا است.

 

 

وی ادامه داد: جمع آوری سلاح های غیرمجازی که بیش از ۲ هزار قبضه سلاح غیرمجاز طی سال جاری در استان جمع آوری شده و یا وجود تعداد زیادی اتباع بیگانه غیرمجازی که در اینجا حضور دارند، همه این ها مشکلات کاری را برای نیروی انتظامی به وجود آورده است.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: شب گذشته با اعضای شورای تأمین استان کرمان جلسه و نشست داشتیم و رضایتمندی خوبی از نیروی انتظامی استان داشتند که با تلاش شبانه روزی، مدیریت دلسوزانه و نگاه انقلابی فعالیت می کنند.

 

وی بیان کرد: نیروی انتظامی امروز هوشمندانه جامعه را رصد کرده و براساس برآوردهای اجتماعی کار و مدیریت می کند البته فضای مجازی نیز کاملاً رصد می شود.

 

سرتیپ پاسدار رضایی ادامه داد: در سطح کشور بیش از 940 تن کشفیات مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در ۹ ماهه امسال بوده که بیش از 150 تن از این کشفیات فقط در استان کرمان است بنابراین همه این ها ساز و کار خودش را می خواهد.

 

 

وی افزود: مدیریت کسانی که در جامعه کارهای رذل و عربده کشی انجام می دهند و باعث رعب و وحشت در بین شهروندان و بازاریان و جامعه می شوند، در دستور کار است و نیوری انتظامی اقدامات بسیار خوبی را در سطح کشور و استان کرمان در قالب قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش دنبال می کند.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در کشور از جمله در استان کرمان کسانی که به سمت کارهای رذل می رفتند را دیگر نمی بینیم به جهت اینکه هم مردم عزیز اقدامات نیروی انتظامی را حمایت کردند و هم کسانی که در اشتباه و انحراف به سمت کارهای رذل رفتند درس گرفتند.

 

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مقتدرانه در کنار اینکه با مردم مهربان است لکن با کسانی که کار رذل انجام دادند، مقتدرانه بدون هیچ مماشاتی این ها را مدیریت کرده و برخورد جدی قانونی می کند، افزود: کسی که بخواهد عربده کشی کند و هنجارهای جامعه را آسیب بزند حتماً اقدامات جدی پشیمان کننده برای آن افراد انجام خواهیم داد.

 

سرتیپ پاسدار رضایی ادامه داد: در این رابطه هم همکاری خیلی خوبی دیدیم و بعضاً بعضی ها ندانسته حرف ها و اظهار نظرهایی دارند و آرامش جامعه و رضایتمندی مردم پاسخ این ها است و نیروی انتظامی مبتنی بر قانون و اختیارات و وظایف، وظیفه خود را دنبال می کند و هیچ مانعی برای اقدامات قانونی نیروی انتظامی وجود ندارد و نیروی انتظامی مستمراً وظایف ذاتی خود را دنبال می کند.

 

وی بیان کرد: کسی که قمه و قداره در دست دارد و رعب و وحشت ایجاد می کند اگر نیروی انتظامی در صحنه رسید و مأمور ما ایجاد رعب و وحشت را در جایی ببیند مکلف است در همان جا کاری کند که قمه و قداره از دست اراذل و اوباش بیفتد.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در پایان گفت: مأمور انتظامی تکیه گاه آرامش جامعه و تیکه گاه پاسخ به نیازمندی مردم در آرامش جامعه است و ترحم بر این نوع افراد بر جامعه جفا است لذا امروز نیروی انتظامی تواماً مهربان و مقتدر در انجام وظیفه است.

کد خبر 1025484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha