برگزاری همایش «دوچرخه سواری» دهه فجر در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری نهمین همایش «دوچرخه سواری» با حضور صدها نفری بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامی داشت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب، گفت: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» همچون سال های گذشته در ایام الله دهه فجر انقلاب اقدام به برگزاری برنامه های متنوع کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: امسال در دهه فجر انقلاب اسلامی و برای نهمین بار، همایش «دوچرخه سواری» ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برنامه ریزی شده است.

 

وی بیان کرد: این برنامه قرار است همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور صدها نفری بچه های مسجد در این کانون انجام شود.

 

گواهیان عنوان کرد: در دوره های گذشته شاهد حضور بیش از 500 نفری بچه های مسجد در همایش «دوچرخه سواری» کانون «دوستان آسمانی» بوده ایم که امسال نیز انتظار داریم این برنامه با استقبال پر شور بچه های مسجد رو به رو شود.

 

وی به تشریح جزییات این برنامه پرداخت و گفت: نهمین همایش «دوچرخه سواری» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از ساعت 14 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 22 بهمن ماه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم ادامه داد: بچه های مسجد قرار است در این برنامه مسیر مسجد «امام حسین (ع)» تا گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم را رکاب زنی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در پایان این همایش «دوچرخه سواری» نیز به شرکت کنندگان در این برنامه جوایزی ارزنده اهدا می شود.

 

به گزارش شبستان، برگزاری نهمین دوره همایش «دوچرخه سواری» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

 

کد خبر 1025519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha