اجرای برنامه نورافشانی پیروزی انقلاب در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی از اجرای برنامه نورافشانی همزمان با شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» خبر داد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: 22 بهمن ماه سال 57 نقطه عطفی برای تاریخ ایران اسلامی بود که بر تارک این کشور نقش بسته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: گرامی داشت دهه فجر انقلاب، از مناسبت هایی است که لزوم معرفی آن به نسل های جدید ضرورت دارد همچنانکه این مهم به نسل های دوم و سوم انقلاب رسانده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این زمینه نیازمند اجرای برنامه هایی که در اذهان کودکان و نوجوانان باقی می ماند، هستیم، بیان کرد: بیان خاطرات دوران انقلاب اسلامی، برگزاری جشن های مردمی، پخش سرودهای انقلابی و... از جمله برنامه هایی است که در معرفی و شناساندن دهه فجر به آیندگان ضرورت دارد.

 

صادقی خاطرنشان کرد: در این راستا، کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» نیز قصد دارد تا همزمان با گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام به اجرای برنامه نورافشانی کند.

 

وی ادامه داد: این برنامه ساعت 9 شب روز سه شنبه مصادف با 21 بهمن ماه در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» اظهار کرد: همچنین بانگ «الله اکبر» بچه های مسجد و اعضای این کانون فرهنگی و هنری همزمان با شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کانون «امام صادق (ع)» طنین انداز می شود.

 

وی از شهروندان جهرمی، اهالی مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» برای شرکت در ویژه برنامه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.

 

به گزارش شبستان، اجرای ویژه برنامه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در قالب رواق «نور» در طرح ملی «ایران قوی» انجام می شود.

کد خبر 1025564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha