محفل انس با قرآن کریم در مسجد امام علی (ع) گندمان برگزار شد

غیاثی گفت: به مناسبت چهل و دومين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محفل انس با قرآن کریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با کمترین مخاطب توسط کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در مسجد امام علی (ع) گندمان برگزار شد.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت چهل و دومين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محفل انس با قرآن کریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با کمترین مخاطب توسط کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در مسجد امام علی (ع) گندمان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان ادامه داد: این برنامه معنوی با حضور قاریان برجسته استانی و شهرستانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

وی استقبال نوجوانان و جوانان از محافل قرآنی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بچه‌های مسجدی و اعضای کانون‌ فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان در فعالیت‌های دینی و فرهنگی همیشه حضور موفق و چشمگیری داشته و دارند.

 

غیاثی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارکه فجر و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به جایگاه خانواده در قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در فرهنگ قرآنى، خانواده همچون دژى مستحکم است و هرگونه روابط نامشروع در آن محکوم شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان ادامه داد: انس با قرآن كريم موجب رشد اخلاقی و اعتلای فكری انسان می شود و راه را برای بشريت و رسيدن به رستگاری فراهم می كند.

 

خاطرنشان می شود: این ویژه برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» توسط کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان برگزار شد.

 

کد خبر 1025566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha