کارخانه تولیدی ماکارانی در البرز بزرگترین حوزه پالایشگاهی غلات در خاورمیانه است

خاوازی توجه دولت تدبیر و امید را نسبت به بخش خصوصی مثبت خواند و گفت: کارخانه تولیدی ماکارانی در البرز بزرگترین حوزه پالایشگاهی غلات در خاورمیانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « کاظم خاوازی» طی آئین افتتاح پروژه های عمرانی در ساوجبلاغ به مناسبت دهه مبارک فجر که سه شنبه ۲۱ بهمن با حضور استاندار البرز و دیگر مسئولان ارشد استانی در حال انجام است گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به ظرفیت های بخش خصوصی در زمینه رشد اقتصادی دارد. 

 

وزیر جهاد کشاورزی در البرز افزود: توسعه کارخانه زرماکارون در منطقه شهرستان ساوجبلاغ با حمایت سران سه قوه با جدیت ادامه دارد چرا که کارخانه تولیدی ماکارانی در البرز بزرگترین حوزه پالایشگاهی غلات در خاورمیانه است.

 

وی با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در جریان فرآیند حمایت از عرصه تولید بیان کرد: پالایشگاه غلات در کارخانه تولیدی ماکارانی در البرز با حضور جوانان بومی و توانمند نمونه ای از فرصت های اشتغالزایی و توجه به جایگاه جوانان و توانمندی آنان است. 

 

نگهداری از ۶۰۰ هزار تن غلات در پالایشگاه ماکارانی ساوجبلاغ

 

وزیر جهاد کشاورزی افزود: ظرفیت بی نظیر و با اهمیت کارخانه ماکارانی در شهرستان ساوجبلاغ قابلیت نگهداری و ذخیره سازی ۶۰۰ هزار تن غلات را دارد و این در سطح منطقه خاورمیانه یک امتیاز و ظرفیت اقتصادی ویژه است.

 

خاوازی اظهار کرد: در جریان رشد تولید و روند بهبود جریان بهره وری با محوریت دولت توجه به بهره مندی از تکنولوژی روز و استفاده از جوانان بومی منطقه در دستور کار و سیاست های تعریف شده قرار دارد. 

 

 

 

 

کد خبر 1025598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha