جشنواره رهوا به صورت مجازی و در سطح استان برنامه ریزی شده است

غلامی مقدم گفت: بنا بر تجارب موفق حاصل از دو جشنواره «پیک عاشقی» و «ماه عاشقی» که همزمان با شیوع کرونا، به صورت مجازی در سطح کشور اجرا شد، جشنواره رهوا نیز به صورت مجازی و در سطح استان برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی غلامی مقدم» در نشست شورای استانی نهاد رهبری خراسان رضوی گفت: بنا بر تجارب موفق حاصل از دو جشنواره «پیک عاشقی» و «ماه عاشقی» که همزمان با شیوع کرونا، به صورت مجازی در سطح کشور اجرا شد، جشنواره رهوا نیز به صورت مجازی و در سطح استان برنامه ریزی شده است.

 

دبیر کمیته علمی جشنواره رهوا افزود: طی دو ماه جلسات پی در پی با حضور اساتید مجرب حوزه های مختلف کسب و کار، رسانه، موفقیت و رشد فردی و خانواده، تلاش شد تا موضوعات جشنواره، غالبا شامل چالش ها و مسائل مبتلابه دانشجویان و فرصتی برای تعامل دوسویه با دانشجویان باشد.

 

غلامی مقدم با بیان اینکه دانشجویان در یکی از بخش های جشنواره، آموزش می بینند و در چهار بخش دیگر، آثار خود را پیرامون موضوعات مختلف روز به دبیرخانه ارسال می کنند، اضافه کرد: سال هاست که مسائل اقتصادی به عنوان یک چالش اساسی، ذهن دانشجویان و جوانان را به خود مشغول کرده و مانع رشد و پیشرفت یا حتی تشکیل خانواده آنان می گردد لذا در این جشنواره حتی الامکان سعی در رفع این مسائل داریم.

 

حجت الاسلام «احمد ترابی» رئیس شورای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان هم در این نشست درباره ضرورت برگزاری جشنواره رهوا گفت: شرایط کنونی و محدودیت های ایجاد شده برای حضور و فعالیت دانشجویان در دانشگاه و خلأ برنامه های فرهنگی، اقتضا می کند که به دنبال میدان های جدید ارتباطی باشیم.

 

همچنین «حسن رحمانپور» دبیر جشنواره رهوا، ضمن تشریح اقدامات دبیرخانه جهت اجرای هرچه پربارتر جشنواره، از حاضرین خواست در اطلاعرسانی به دانشجویان، جدیت و همکاری لازم را داشته باشند.

 

گفتنی است جشنواره دانشجویی رهوا از بهمن۹۹ تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ویژه دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان رضوی برگزار می گردد و علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه www.rahvaa.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره های ۰۵۱۳۷۱۲۳۹۸۵ و۰۵۱۳۸۴۵۱۵۲۷و ۰۹۰۱۱۲۴۶۵۱۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 1025600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha