آیت الله خاتمی سخنران وِیژه برنامه گرامیداشت ۲۲ بهمن در بوشهر

حجت الاسلام جمالی گفت: آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای نگهبان سخنران ویژه مراسم می باشد و سخنرانی وی به صورت زنده از صداوسیمای بوشهر پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در بوشهر، «حجت الاسلام یوسف جمالی» روز سه شنبه (21 بهمن) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه  با توجه به شیوع بیماری کرون مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در بوشهر به صورت خودرویی و موتوری برگزار می گردد، اظهار داشت: راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهر بوشهر چهارشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از مسیرهای مشخص شروع خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهر بوشهر به مناسبت 22 بهمن، ادامه داد:  مسیر راهپیمایی از میدان شهید رئیس‌علی دلواری آغاز و سپس میدان‌قدس- چهار راه شیلات-بلوار طالقانی (صلح آباد) - میدان شهید مطهری، بزرگراه امام علی (ع) - میدان غدیر- دهکده گردشگری که مسافت این مسیر ۱۴ کیلومتر است.

 

حجت الاسلام جمالی به سخنران ویژه مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای نگهبان سخنران ویژه مراسم می باشد و سخنرانی وی به صورت زنده از صداوسیمای بوشهر پخش خواهد شد.

 

وی ضمن دعوت از مردم شریف استان برای شرکت در این راهپیمایی اظهار داشت: شرکت کنندگان در راهپیمایی موتوری و خودرویی وسایل نقلیه خود را به شعارهای انقلابی، تصاویر امام و رهبری و تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی مزین کنند تا جلوه‌ای ویژه به مراسم امسال بدهند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اطلاعات، بیانیه و سخنرانی مراسم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از طریق رادیو بوشهر در مسیر راهپیمایی قابل دریافت است.

 

کد خبر 1025622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha