تمام شهیدان برای برافراشته بودن پرچم کشور افتخار آفرینی کردند

مصحفی گفت: امروز ما در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، از خاطر ما نرفته که در آن زمان شهدا جان نثاری زیادی کردند تا جامعه شرایط بهتری داشته باشد همچنین همه‌ شهیدان برای سرافرازی و برافراشته بودن این پرچم افتخار آفرینی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدمحسن مصحفی» امروز(۲۱ بهمن) در مراسم رونمایی از بزرگترین پرچم ایران در شرق کشور ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: همه ما می‌دانیم پرچم ها برای ملت ها یکی از عناصر وحدت بخش است که همه مردم آن را فارغ از هر گویش و سنتی به عنوان یک عنصر مقدس می شناسند و برای او احترام قائل هستند.

 

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه پرچم نماد وفاق ملی است، افزود: امروز ما در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، از خاطر ما نرفته که در آن زمان شهدا جان نثاری زیادی کردند تا جامعه شرایط بهتری داشته باشد همچنین همه‌ شهیدان برای سرافرازی و برافراشته بودن این پرچم افتخار آفرینی کردند.

 

مصحفی تصریح کرد: خوشحالیم که در آستانه ۲۲ بهمن ماه سال جاری شاهد برگزاری سه رویداد مهم از جمله رونمایی از بزرگترین پرچم ایران در شرق کشور، رونمایی از نقاشی دیواری شهید صیاد شیرازی و رونمایی از سردیس شهید اندرزگو هستیم.

 

«بهزاد چوپانکاره» هم در این مراسم در مراسم ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در راستای اقدامات خوب و فرهنگی که توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد صورت می گیرد، امروز شاهد رونمایی از بزرگترین پرچم ایران در شرق کشور و سومین آن در ایران هستیم.

 

رئیس اداره امور هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه انقلاب به عنوان یک عنصر فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: خوشحالیم این رویدادها در آستانه ۲۲ بهمن ماه صورت گرفت، افزود:انقلاب اسلامی و آرمان های آن برای ما دارای اهمیت ویژه ای است و ما یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب را گرامی می داریم.

 

گفتنی است امروز با حضور معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، خواهر بزرگوار شهید صیادشیرازی و جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای شهر از بزرگترین پرچم ایران در شرق کشور رونمایی شد.

 

این پرچم به همت سازمان فرهنگی و اجتماعی و همکاری شهرداری منطقه 9 مشهد در کوه پارک به اهتزار درآمد، مساحت این پرچم 200 متر مربع بوده و 1020 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و پایه آن بر یک سازه 60 متری قرار گرفته، این پرچم بزرگترین پرچم در شرق کشور و سومین آن در ایران است.

کد خبر 1025624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha