فراخوان چهاردهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی منتشر شد

فراخوان چهاردهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی به میزبانی شهرستان زرندیه اعلام شد.

«احمد جوانمرد» شمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره شعر انتظار خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این جشنواره به میزبانی شهرستان زرندیه در فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، موضوعات این جشنواره را د محورهای مهدویت، انتظارفرج و تاثیر آن در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دانست و افزود: انقلاب اسلامی زمینه انقلاب مهدوی، چله وصال، ولایت فقیه نیابت از ولایت امام عصر(عج) و توسل و دعا برای تعجیل از دیگر محورهای این جشنواره است.

 

وی افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره بیستم اسفندماه است و شاعران، ادیبان و فرهیختگان استان و سایرنقاط کشور می توانند آثار خود را به نشانی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی واقع در شهرستان زرندیه، شهرمامونیه، میدان امام حسین(ع) خیابان محتشم کاشانی بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی و یا نشانی الکترونیکی: Zarandieh.ershad@ gmail.comارسال نمایند.

 

دبیر چهاردهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی در پایان گفت: تعداد آثار ارسالی محدویت ندارد و آثار میبایست جدید، تایپ شده و در کاغذ A4 به دبیرخانه ارسال گردند. جوانمرد بیستم فروردین ماه را زمان احتمالی برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره اعلام نموده و افزود: در صورت رفع خطر ویروس کرونا اختتامیه بصورت حضوری و در غیر اینصورت بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1025633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha