اصحاب رسانه در مسیر ترویج سبک زندگی شهدا گام های ارزشمندی برداشته‌ اند

محمدیان با بیان اینکه راه امام و شهدا در عرصه‌ های مختلف ادامه دارد، گفت:اصحاب رسانه در مسیر ترویج سیره سبک زندگی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های ارزشمندی برداشته‌ اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد «عباس محمدیان» امروز(۲۱ بهمن) در مراسم غبارروبی شهدای مدفون در حرم مطهر رضوی که توسط اصحاب رسانه انجام شد ضمن عرض تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: این انقلاب به برکت خون شهدا شکل گرفت و نهال آن به درخت تنومند ۴۲ ساله تبدیل شده است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: راه امام و شهدا در عرصه‌ های مختلف ادامه دارد و یک نمونه آن در شرایط کنونی شهدای مدافع سلامت هستند، عزیزانی که در راه حفظ جان همنوعان خود، در جبهه مبارزه با ویروس کرونا جان خود را تقدیم کردند.

 

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه در مسیر ترویج سیره سبک زندگی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های ارزشمندی برداشته‌اند، خاطرنشان کرد: خداوند منان را شاکریم که درخت پرثمر انقلاب اسلامی که به دست حضرت امام خمینی(ره) به مردم هدیه شد به چهل‌ودومین سال عمر بابرکت خود رسیده است.

 

محمدیان بیان کرد: در این راه پرافتخار از نقش پررنگ مردم ولایی و انقلابی که در همه‌جا حضوری قهرمانانه داشتند و جلوه‌هایی ناب و خاص را در برهه‌های زمانی مختلف همچون ایام بحران کرونا به تصویر کشیدند هرگز نباید غافل شد.

کد خبر 1025641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha