اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای محله آزادی به دیدار خانواده شهید بهراد رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای محله آزادی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای محله آزادی در راستای اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» و همزمان با ایام الله دهه فجر به دیدار خانواده شهید «اسد بهراد» رفتند.

«خلیل آقایی فرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای محله آزادی در راستای اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» و همزمان با ایام الله دهه فجر به دیدار خانواده شهید «اسد بهراد» رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای محله آزادی تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این دیدار به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت.

 

وی اعلام داشت: تقدیر و تجلیل از برادر شهید بخش دیگری از این دیدار بود که توسط امام جماعت مسجد انجام شد.

 

 

آقایی فرد بیان کرد: شهدا نقش بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبت آن دارند و تکریم از خانواده معظم شهدا یک وظیفه همگانی برای نهادهای فرهنگی و اجتماعی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای محله آزادی افزود: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا توان تکریم و تقدیر از همه خانواده های معظم شهدا وجود ندارد اما باید به صورت مجازی جویای احوال آنها باشیم.

 

شهید والامقام «اسد بهراد» در دوران جنگ تحمیلی در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب بود و در سال 1363 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل شد.

کد خبر 1025668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha