افتتاح تقاطع «استاد بهمن بیگی» و بوستان کوهستانی «سایه» در شیراز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور

جورکش گفت: تقاطع «استاد بهمن بیگی» و بوستان کوهستانی «سایه» در شیراز به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید جورکش»، امروز (سه شنبه 21 بهمن) با اشاره به افتتاح 42 پروژه شهری در شیراز به مناسبت دهه مبارک فجر به خبرنگاران گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مراسم افتتاح ۴۲ پروژه با اعتبار بیش از۲۰۰ میلیارد تومان برگزار خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز افزود: بدین ترتیب عصر امروز، پروژه شاخص زیرگذر تقاطع «استاد بهمن بیگی» و بوستان کوهستانی «سایه» با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: تقاطع «استاد بهمن بیگی» با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در تقاطع بلوار «امیرکبیر» و بزرگراه «مهندسین» احداث شده است و  در هدایت مستقیم وسایل نقلیه سنگین از ورودی جاده «بوشهر» به طرف کمربندی شیراز نقش مهمی دارد.

جورکش با اشاره به افتتاح بوستان «سایه» نیز بیان کرد: این بوستان  سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی شرق شیراز را افزایش می دهد و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی در شمال بولوار «رسول اعظم (ص)» احداث شده است.

وی تاکید کرد: بوستان «سایه» فضای مناسبی برای حضور و تفریح  معلولان و جانبازان است زیرا مورد مناسب سازی قرار گرفته و دارای چهار هکتار فضای سبز، آبنما، آبشار و دریاچه مصنوعی است و در شمار بوستان های دوستدار کودک نیز قرار می گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با اشاره به اجرای نورافشانی و آتش بازی در نقاط مختلف شهر شیراز گفت: به مناسبت دهه فجر در 25 نقطه از شهر شیراز با هدف ایجاد شور و نشاط شاهد برگزاری این مراسم خواهیم بود.

کد خبر 1025670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha