مردم صومعه‌سرا در حرکت خودرویی ۲۲ بهمن حضور گسترده داشته باشند

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده گفت: از مردم ولایتمدار، بصیر و همیشه در صحنه شهرستان دعوت می‌شود در حرکت خودرویی ایام‌الله ۲۲ بهمن حضور گسترده داشته باشند.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: ملت غیور، عدالت‌خواه و ولایتمدار ایران اسلامی در 22 بهمن سال 1357 به ندای حق‌طلبی فرزندی از سلاله پاک ائمه معصومین(ع) لبیک گفته و در قیامی عاشورایی، تنها نظام اسلامی واقعی را با هدف زمینه‌سازی ظهور بقیه‌الله‌الاعظم (عج) بر پا داشتند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: این حرکت عظیم که الهام گرفته از حماسه با شکوه کربلا و یادآور روحیه آزادیخواهی حضرت سیدالشهدا(ع) بود، ریشه در عمق وجود ملت غیور ایران داشت که به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به بار نشست و با اقتدار، مظاهر تجدد منحط غربی را از جامعه اسلامی ایران زدود و نقش اسلام و مسلمین را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و موثر ساخت.

 

وی گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه‌سرا ضمن پاسداشت یوم الله ۲۲ بهمن، و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، خصوصاً سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و پایبندی به آرمان‌های امام راحل(ره) و ارزش‌های نظام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله الامام خامنه‌ای(مدظله العالی) در مسیر تحقق گام دوم انقلاب، از مردم ولایتمدار، بصیر و همیشه در صحنه شهرستان دعوت می‌کند در حرکت خودرویی ایام‌الله 22 بهمن حضور گسترده داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده تصریح کرد: مردم با حضور در این راهپیمایی خودرویی، تنفر خود را از دشمنان داخلی و خارجی نشان داده و فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود را با عزت سر بدهند و نشان دهند که با قدرت، مسیر انقلاب جهانی اسلام و احیای ارزش‌های انقلابی را ادامه خواهند داد.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: این رژه خودرویی رأس ساعت 10 صبح از جلوی سپاه آغاز و تا میدان انتظام و از آنجا تا داخل شهر ادامه دارد.

 

کد خبر 1025687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha