جانباز و آزاده روستای تازه کند با حضور فعالان کانون فرهنگی هنری عماد تقدیر شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عماد گفت: جانباز و آزاده روستای تازه کند با حضور بخشدار تازه کند، فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس و پایگاه بسیج خیبر و فعالان کانون فرهنگی هنری عماد تقدیر و تجلیل شد.

«توحید سمین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جانباز و آزاده روستای تازه کند با حضور بخشدار تازه کند، فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس و پایگاه بسیج خیبر و فعالان کانون فرهنگی هنری عماد تقدیر و تجلیل شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عماد تصریح کرد: در این دیدار از رشادت ها و فداکاری های جانباز دوران دفاع مقدس آقای پاکدل و آزاده سرافراز آقای نوافکن تکریم شد.

 

وی اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا متاسفانه این دیدار به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

سمین تاکید کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای تکریم از فداکاری و ایثار انسان های است که از جان گذشتند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی پاینده و استوار در مقابل زیاده خواهی ها دشمنان بایستد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عماد افزود: جهانیان در حیرت تربیت دینی و انقلابی خانواده معظم شهدا هستند که جگرگوشه خود را در راه پایداری دین و انقلاب ایثار کردند.

 

کد خبر 1025690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha