دهمین روز از دهه فجر با افتتاح و کلنگ زنی ۸۵ طرح در فاروج پیوند خورد

طی آئینی متمرکز در جلسه شورای اداری شهرستان، دهمین روز از دهه فجر با افتتاح و کلنگ زنی ۸۵ طرح در فاروج پیوند خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی در این نشست با تبریک به مردم شهرستان برای بهره برداری و کلنگ زنی این طرح ها گفت: انقلاب کشور ما مردمی بود و آنچه آن را حفظ کرده همین سرمایه، یعنی مردم هستند.  

 

 

«علی بیگ زاده» افزود: با گذشت افزون بر چهار دهه از پیروزی انقلاب، شاهد الگو برداری کشورهای دیگر از نظام ما هستیم که این رویکرد گواه بر پایه های مستحکم انقلاب به بهای گزاف خون شهدا است.

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بااشاره به اینکه در این دهه 885 طرح با پنج هزار و 900 میلیارد تومان اعتبار در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی شده گفت: مردم شهرستان فاروج هم از 85 طرح با اعتبار 92 میلیارد و 800 میلیون تومان در حوزه های تولیدی، عمرانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی و... برخوردار شدند.

 

 

فرماندار فاروج هم با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب گفت: با اقدامات انجام شده ظرف چهار ماه اخیر، زمینه برخورداری جمعیت زیادی از شهرستان از تلفن همراه و اینترنت فراهم شده است.

 

 

«ابوالحسن نجفی» افزود: با نصب پنج دکل بی تی اس دیگر تا پایان سال، 98 درصد جمعیت شهرستان از تلفن همراه و اینترنت برخوردار می شوند.

 

 

وی با اشاره به اینکه رویکرد طرح های در دست اجرای شهرستان، تکمیل ناتمام های به درازا کشیده بود، گفت: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، سالن ورزشی روستای یام، سالن کارگران و... طرح هایی با سابقه یک دهه از زمان شروع ساختشان بود که در دهه فجر آماده بهره برداری شد.

 

 

نجفی گفت: به رغم محدودیت های اعتباری، فاروج را تبدیل به کارگاه سازندگی می کنیم.

 

 

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان در حوزه کشاورزی، گردشگری و... بیان کرد: امروز چهار طرح با اعتبار 80 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود تا زمینه های اشتغال و رونق اقتصادی بیشتری در شهرستان فراهم شود.

 

 

 

کد خبر 1025732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha