حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در کرمانشاه

رنجبر، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم راهپیمایی ٢٢ بهمن با رعایت پروتکل های بهداشتی، بصورت خودرویی و خانوادگی در استان برگزار می شود.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا راهپیمایی امسال نسبت به سالهای گذشته متفاوت برگزار خواهد شد و این مراسم بدون حضور افراد پیاده و به‌صورت تردد موتورسیکلت و خودرویی برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: افراد با تزئین خودرو شخصی خود، و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و تمثال مبارک مقام معظم رهبری در این راهپیمایی شرکت خوهند کرد و مراسم راس ساعت۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

فرماندار کرمانشاه با اشاره به محدوده  این راهپیمایی در استان کرمانشاه افزود: خودروها  شرکت کننده در راهپیمایی راس ساعت ٩ صبح در میدان آزادی تجمع می کنند سپس راس ساعت ۱۰صبح  از میدان آزادی به سمت میدان فردوسی به حرکت در می آیند و در طول مسیر نیروهای ارتش و انتظامی در  مستقر هستند و سرود پیروزی جشن انقلاب نیز پخش می شود. 


 

رنجبر تاکید کرد: در این راهپیمایی دوستدار انقلاب و مردم همیشه در صحنه با خودرو شخصی  و  راکبان موتورسیکلت با استفاده از کلاه‌کاسکت و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم شرکت می کنند.

کد خبر 1025736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha