ایجاد یک هزار و ۵۸۹ صندوق اشتغال زای مردم یار در استان فارس

قزل سفلی گفت: در حال حاضر در استان فارس یک هزار و ۵۸۹ صندوق اشتغال زای مردم یار تشکیل شده که به تشکیل۱۳۹ تعاونی نیز منجر شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (سه شنبه 21 بهمن) در بازدید از عرصه های اشتغال زای صندوق های قرض الحسنه بسیج سازندگی شهرستان پاسارگاد گفت: تعاونی های اشتغال زای بسیج، جهشی برای اشتغال زایی مردم توسط مردم است.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس افزود: صندوق های قرض الحسنه اشتغال ‌زا با هدف توانمند کردن مردم روستاهای مختلف و محله های شهری کم‌برخوردار توسط بسیج سازندگی تشکیل شده اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در استان فارس یک هزار و 589 صندوق اشتغال زای مردم یار تشکیل شده که به تشکیل۱۳۹ تعاونی نیز منجر شده اند.

قزل سفلی با اشاره به پیامدهای مطلوب این صندوق های قرض الحسنه در زمینه اشتغال زایی بیان کرد: این صندوق ها و تعاونی ها در عرصه‌های مختلف صنایع دستی، مباحث تولیدی، خدماتی و توزیع، اشتغال های خرد و خانگی مطلوبی راه اندازی کرده اند.

وی ادامه داد: ۳۶ صندوق قرض الحسنه اشتغال زای مردم یار در شهرستان پاسارگاد تشکیل شده است که منجر به ایجاد چهار تعاونی نیز شده اند.

قزل سفلی از اعطای وام اشتغال زایی مردم یار بسیج خبر داد و گفت: با کمک صندوق کارآفرینی امید، هشت میلیارد تومان در مرحله اول به ۱۳۱ صندوق قرض الحسنه اشتغال زایی مردم یار بسیج وام واگذار شده است و در مرحله دوم نیز تا چند روز دیگر هشت میلیارد اعطا می شود.

کد خبر 1025757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha