مادران شهدا الگوی زنان فاطمی هستند

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه شهدا از دامن پاک مادرانی مومن تربیت شده و پرورش یافته‌اند گفت: مادران شهدا الگوی زنان فاطمی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» امروز (سه شنبه ۲۱ بهمن) در یادواره شهیده «مهین خسروی‌تبار» اولین شهید مدافع سلامت شهرستان اندیمشک که به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) ناحیه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: حفظ و مراقبت از سلامت جسمانی انسان بسیار اهمیت دارد و در دین هم بر آن تاکید شده و کسانی که در این عرصه تلاش می‌کنند، وظیفه بسیار ارزشمندی را بر عهده دارند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک با بیان اينکه تامین امنیت جسمانی مردم در مقابله با آسیب‌ها، تهدیدها و بیماری‌ها بسیار ارزشمند است افزود: تلاش امروز کادر بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا و تامین امنیت جسمانی آسیب‌دیدگان از این ویروس، کمتر از رشادت‌های رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس نیست.

 

وی اذعان کرد: کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مشغول به فعالیت و جهاد هستند و ما باید قدردان این تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنها باشیم.

 

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه شهدا از دامن پاک مادرانی مومن تربیت شده و پرورش یافته‌اند تصریح کرد: مادران شهدا الگوی زنان فاطمی هستند.

 

وی با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد: مسئولان حوزه‌های مختلف باید حلاوت انقلاب را با بعضی از مشکلات اقتصادی در دل مردم تلخ نکنند و به خدمت صادقانه و خالصانه بپردازند.

 

در حاشیه این آئین «ستاره بهزادفر» از بانوان مستعد فرهنگی و مذهبی شهرستان اندیمشک، لوح تقدیر کسب شده خود در مسابقات صحیفه سجادیه کشوری را به مادر شهیده خسروی‌تبار اهدا کرد.

 

شهیده مهین خسروی‌تبار از کادر بهداشت و درمان درمانگاه روستای جااردو بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک بود که تابستان امسال پس از ابتلا به ویروس کرونا یک هفته در بیمارستان بستری شد و به فیض شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 1025790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha