اردوگاه ماده ۱۶ ظرف ۱۵ روز راه اندازی می شود/ فرصت یک هفته ای برای جمع آوری ۵۰۰ معتاد متجاهر

شهبازی با اشاره به فرصت یک هفته ای مسئولان امر نسبت به جمع آوری ۵۰۰ معتاد متجاهر در سطح استان البرز گفت: اردوگاه ماده ۱۶ ظرف ۱۵ روز راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» عصر سه شنبه 21 بهمن طی نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان البرز که در سالن شهداء دولت استانداری البرز برگزار شد گفت: راه اندازی کمپ های ترک اعتیاد با هدف جمع آوری و ترک معتادان از جمله اقدامات اساسی و تصمیم های قابل بررسی در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر است.

 

استاندار البرز افزود: راه اندازی اردوگاه ماده 16 طی 15 روز در قالب فوریت از جمله مصوبات نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز است.

 

وی با اشاره به اهمیت همگامی تمامی مسئولان و متولیان امر در بحث راه اندازی اردوگاه ماده 16 بیان کرد: ضروری است تمامی مسئولان امر در زمینه راه اندازی این اردوگاه اقدام عاجل و ضروری را انجام دهند.

 

دومین مرحله جمع آوری معتادان متجاهر در البرز با بستری 500 معتاد

 

شهبازی با اشاره به اهمیت تدابیر لازم به منظور پیشگیری از اعتیاد در جامعه و ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر عنوان کرد: اقدامات آموزشی و توجیهی با هدف پیشگیری از میزان رشد اعتیاد در قالب ویژه برنامه های فرهنگی و آموزشی با محوریت مراکز فرهنگی انجام شده است و ضروری است که این امر به صورت مستمر جریان پیدا کند. 

 

وی اظهار کرد: دومین مرحله طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان با جدیت آغاز می شود و مسئولان امر موظف هستند این افراد را بستری و درمان های لازم را انجام دهند.

 

استاندار البرز با الزام دانستن مسئولان امر نسبت به جمع آوری و بستری 500 معتاد متجاهر تا هفته آتی خاطرنشان کرد: جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر یکی از مطالبات مردمی است که همواره مورد نظر بوده و در این زمینه هیچ کوتاهی پذیرفته شده نیست.

 

 

کد خبر 1025829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha