گلدسته های حرم و گنبد حسینیه امامزادگان آستارا رونمایی شد

در شب سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گلدسته های حرم و گنبد حسینیه امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در شب سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی گلدسته های حرم و گنبد حسینیه امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا رونمایی شد.

 

«جمشید مهدوی» در آیین رونمایی از گلدسته های حرم و گنبد حسینیه امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا،اظهارکرد: برای ساخت و نصب گلدسته های حرم ۳۱۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان اینکه ارتفاع قسمت فلزی گلدسته ها ۲۰ متر و قسمت بتنی آن ۱۲ متر است، افزود: هزینه ساخت گلدسته ها را یک خیر و نیکوکار پرداخت کرد.

 

وی تصریح کرد: گلدسته ها در طول سه ماه ساخته شده و استادکاران ماهر قائمشهری که سابقه طولانی در گنبدسازی و مناره سازی برای امامزاگان و مساجد سراسر کشور و کشورهای خارجی مسلمان دارند، این گلدسته ها را ساخته اند.

 

مهدوی خاطرنشان کرد: برای ساخت و نصب گنبد حسینیه امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا نیز ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شد که امروز رونمایی شد.

 

گفتنی است، همزمان با آیین رونمایی گلدسته های حرم و گنبد حسینیه آستان مقدس ابراهیم و قاسم(ع) آستارا مراسم نورافشانی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در امامزادگان برگزار شد.

کد خبر 1025876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha