پیشرفت فیزیکی ۴۹ درصدی تاسیسات زباله سوز سراوان

احمدی با اشاره به پروژه ابنیه و تاسیسات زباله سوز سراوان گفت: این پروژه ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که از ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده تاکنون ۱۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیدمحمد احمدی» امشب (سه شنبه، ۲۱بهمن) در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استانداری با حضور دکتر نوبخت با بیان اینکه پسماند مهمترین معضل رشت است، سه پروژه اجرایی مرتبط با این معضل را مورد  اشاره قرارداد و گفت: عقب ماندگی هایی در حوزه اجرایی داریم که نیازمند حمایت های بیشتر است.

 

شهردار رشت با اشاره به پروژه  زباله سوز رشت با ظرفیت ۶۰۰ تن افزود: در این پروژه ۲۷ میلیون دلار سهم دولت و شهرداری است که امیدواریم ۲۵ درصد تعهدات پرداختی خود را انجام دهیم.

 

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را کمتر از ۱۵ درصد اعلام کرد و با اشاره به پروژه ابنیه و تاسیسات زباله سوز اظهارکرد: این پروژه  ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که از ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار  در نظر گرفته شده تاکنون ۱۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

 

« ماکان پدرام» نیز در این جلسه با اشاره به کتابخانه مرکزی رشت که از سال ۸۳ آغاز شده اما متوقف مانده و تنها اسکلتی متروکه  بود گفت: با بازدید سال گذشته دکتر نوبخت از این پروژه و تخصیص اعتبارات لازم، این پروژه مجدد اجرایی شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه کتابخانه مرکزی رشت در حدود هشت هزار و ۲۰۰ مترمربع اجرا می شود اظهارکرد: این پروژه در حال تکمیل بوده و طبقات بالای آن در حال رنگ کردن است.

 

وی با اعلام اینکه تکمیل این مجموعه نیازمند نصب آسانسور، چیلر و تاسیسات موتورخانه است اعلام کرد:  با محوطه سازی، پروژه تا اردیبهشت ۱۴۰۰ افتتاح می شود. 

کد خبر 1025900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha