آرمان های انقلاب اسلامی  زنده است

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه زنده و تازه است و به کوری چشم دشمنان مستحکم به مسیرش ادامه می‎دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محمدرضا تويسركانی» شامگاه (۲۱ بهمن) در مراسم «شکوه صبر و شکر» که به همراه گلبانگ الله اکبر و نورافشانی در محل امامزادگان باقریه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم و در سوره مائده، بشارت انقلاب اسلامی را داده است و پیروزی این انقلاب یک معجزه الهی بود که در هیچ محاسبه‌‌ای نمی‌گنجید.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه  انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان مستحکم به مسیرش ادامه می‎دهد، گفت: هیچ خیانتکار و عامل نفوذی نمی‌تواند به این انقلاب ضربه بزند چرا که اراده خداوند بر حفظ انقلاب اسلامی است.

 

وی در ادامه انقلاب اسلامی را یک موجود زنده دانست که مردم ایران را با هم متحد و شجاع کرد و دشمنان را ترساند و افزود: ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی کهنه نمی‌شود و همیشه تازه است.

 

حجت الاسلام تويسركانی بیان کرد: بصیرت، معنویت، فرهنگ اسلامی، شجاعت، عدالت و ... از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که عوض نمی‌شود و امروز هم ارزش‌های ما همان ارزش های اوایل انقلاب است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمنان می‌دانند که انقلاب اسلامی یک حرکت جهانی است، تصریح کرد: امروز دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران انوع فتنه‌ها از جمله تحریم و جنگ اقتصادی را طراحی و اجرا کردند اما باید با مقاومت در این جنگ ایستادگی کنیم چرا که آینده درخشان از آن انقلاب ماست.
بای

 

وی با بیان اینکه همه ما باید پشتیبان ولایت و پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشیم، گفت: ما به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی در سطح جهان هستیم و باید برای این آرمان بزرگ خود را آماده کنیم و مطمئن باشیم که مسیر انقلاب اسلامی پیروزی و روشنی و شکست دشمنان ما حتمی است.

 

کد خبر 1025918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha