۲۲ بهمن مانند هجرت پیامبر، نقطه لولای تاریخ است

نائب رییس اول مجلس گفت: تاریخ جهان را باید به قبل و بعد از ۲۲ بهمن تقسیم کرد زیرا روند نظامات جهانی را تغییر داد؛ مثل هجرت رسول خدا که نقطه لولای تاریخ است و خیلی عظمت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، چهارشنبه(۲۲ بهمن) در حاشیه مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم دیار کریمان گفت: حضور گسترده مردم ریشه در خود انقلاب دارد زیرا انقلاب کاملا" مردمی و با تکیه به مردم بود و امام(ره) مجموعه مولفه های مربوط به یک نظام را با پشتیبانی مردم گرد آورد.




نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی شکل گیری امت موحد گِرد وجود امام را باعث پیروزی انقلاب دانست و با تصریح به این مطلب که مردم، نظام را از گردنه های مختلف عبور دادند و در جنگ هم نیروهای مردمی بیشتر بودند؛ اظهار کرد: یک مقابله بین ما و دشمنان شکل گرفته و همیشه مردم حرف آخر را زدند.

 



وی ادامه داد: روز قدس که نشانه گفتمان جهانی انقلاب است از دهان مسئولان شنیده نمی شود بلکه از زبان مردم گفته می شود و تاریخ جهان را باید به قبل و بعد از ۲۲ بهمن تقسیم کرد زیرا روند نظامات جهانی را تغییر داد؛ مثل هجرت رسول خدا که نقطه لولای تاریخ است و خیلی عظمت دارد.

 




قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه امسال با وجود کرونا اما باز هم این مردم کار را تمام کردند و با حضور چشمگیر و پردامنه و خودروهای خود کاری کردند که با راهپیمایی خود می کردند؛ با استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جنگ اراده ها؛ تصریح کرد: ملت ما بزرگ، مقتدر، متحد و منسجم است اما در طول تاریخ پرتوان خود آنجا که منجر به شکسته شدن او شده به دلیل تفرقه داخلی بوده و این تفرقه هم در بین ملت نبوده بلکه در میان کسانی بوده که ادعای مدیریت بر این ملت داشتند.

 




وی خاطرنشان کرد:  امام(ره) اما اراده ملت را نه پیرو یک فرد که خودش باشد که پیرو یک مکتب تجمیع کرد و ملت مکتبی ایجاد کرد و اراده ساز شد و حتی جان و مال خود را هزینه کردند و در وصیت نامه شهدا هم دعوت به اسلام است و مردم می خواهند دین خود را حفظ کنند.

 




قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: امسال تحریم فلج کننده، شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، روی کار آمدن رییس جمهوری مزور در آمریکا، کرونا و... به حسب مادی جمع شده تا نکث و خللی در اراده ملت ایجاد کند اما ملت محکم ایستاده و وقتی ملتی اراده کند، همه توطئه دشمن را باطل می کند و ان شاءالله روزهای خوشی در سال جدید پیش رو است و در قرن جدید فتوحات و گشایش های زیادی خواهد بود و دشمنان ما نشان دادند رو به افول هستند؛ چیزی که خود به زبان می آورند.

 





وی با بیان اینکه در شهر حاج قاسم سخن گفتن درباره او، زیره به کرمان بردن است؛ خاطرنشان کرد: اما حاج قاسم نماد یک ملت بود و اگر می خواهیم کارکرد انقلاب را بشناسیم باید حاج قاسم را بشناسیم زیرا یک مکتب بود‌ و به ظاهر به عنوان یک چهره نظامی که در خط مقدم مبارزه با اسراییل و آمریکا است و صدور فرمان قتل او توسط رییس جمهور آمریکا اتفاق می افتد( در برابر کسانی که دعوت به سازش می کنند و می گویند برجام جواب می دهد) پس نباید محبوب باشد ا‌گر آن وسوسه ها اثر گذار باشد اما تشییع او زلزله در جهان ایجاد کرد و تاریخی ترین تشییع بشریت را برای حاج قاسم می بینیم.

 




قاضی زاده هاشمی افزود: مردم ایران اراده کردند تمدن ساز باشند، عظمت اسلامی را برگردانند و غمخوار مستضعفین عالم باشند پس خدا هم اراده نصرت این مردم را کرده که " ان تنصرالله ینصرکم.." و همه تحلیل گران عالم حتی آنان که تحلیل های مادی دارند؛ می گویند انقلاب اسلامی به همه اهداف آرمانی خود خواهد رسید.

کد خبر 1025969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha