انقلاب اسلامی را با آرمان ها و اهداف اصلی آن باید تطبیق داد

عسگری با اشاره به اهمیت جایگاه انقلاب در باورهای ایمانی جوانان گفت: انقلاب اسلامی را باید با آرمان ها و اهداف اصلی آن تطبیق داد.

« مهدی عسگری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلابی اسلامی گفت: تکیه به جوانان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور مردم در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به تفاوت برگزاری نسبت به سال های گذشته افزود: حضور مردم در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن متفاوت از سال های گذشته به صورت خودرویی نشان از میزان علاقه و انگیزه آنان در دفاع از انقلاب اسلامی است. 

 

وی در خصوص شرایط کنونی ایران اسلامی با توجه به تحریم های متعدد بیان کرد: نکته مهم مراسم های دهه فجر این است که ما نسبت سنجی داشته باشیم به روند کاری انقلاب پس از چهل سال با آرمان ها و اهداف معین آن. 

 

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز ایران در عرصه های مختلف علمی، نانو، هسته ای و ... به موفقیت های بالایی رسیده ایم؛ قیاس اصلی این است که انقلاب را با آرمان های اصلی خودش تطبق دهیم. 

 

راه اندازی تیم های تشکیلاتی جغرافیای پیشرفت

 

وی اعتماد و تکیه به ظرفیت های مردمی به ویژه جوانان را زمینه رشد انقلاب خواند و  اظهار کرد: طی این مدت در قالب شبکه های اجتماعی فرصت ها و زمینه مشارکت و تبادل نظر مردم فراهم کرده ایم همچنین تیم های متناسب جغرافیای هر منطقه با هدف رفع مشکلات مردم راه اندازی کرده ایم.

 

کلیات بودجه سال آینده رد شد

 

نماینده مردم استان البرز در پایان در خصوص بودجه سال آینده عنوان کرد: به دلیل اشکالات فراوان بودجه کلیات از طرف مجلس رد شد و انتظار می رود در مدت زمان معین شده برای تصویب این کلیات ارائه شود.

 

 

کد خبر 1025992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha