راهپیمایی متفاوت در آذربایجان غربی

راهپییمایی موتوری و خودرویی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همزمان با سراسر کشور امروز(۲۲بهمن) در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش شبستان از ارومیه، در این آیین خانواده ها که به صورت خودرویی در راهپیمایی شرکت کرده اند، استقبال مردم و حضور آنها بار دیگز تجدید بعت با آرمان های انقلاب و امام راحل بود تا جایی که  تمام خیابان های منتهی به مسیرهای راهپیمایی مملو از خودروهای شهروندان بود.

همچنین موتورسواران ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی در حرکتی نمادین با نصب پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشاپیش خودروها در این راهپیمایی حاضر شده اند.

امسال بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس همه گیر کرونا، هیچ گونه تجمع و راهپیمایی به مناسبت ۲۲ بهمن در کشور برگزار نشد و حرکت با خودروهای شخصی در مسیرهای از پیش تعیین شده و فعالیت در فضای مجازی جایگزین آیین‌ها و راهپیمایی‌های سراسری سال های قبل شد.

گفتنی است، مردم نیز به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت پیاده دراین مراسم شرکت کرده بودند تا ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دهند.

 

کد خبر 1026005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha