مدیریت الهی ولایت فقیه خواب را از چشمان دشمن ربوده است

سردار سلیمانی بابیان اینکه مدیریت الهی ولی‌فقیه در طول ۴۲ سال از انقلاب اسلامی خواب را از چشمان دشمنان ملت ربوده است گفت: بی‌شک رهبری ولی‌فقیه کشور را در ادامه این مسیر با راهبرد مقاومت فعال مقابل هجمه‌ ها و جنگ ‌افروزی‌های دشمن به سلامت عبور می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار پاسدار «غلامرضا سلیمانی» امروز (چهارشنبه 22 بهمن) در سخنرانی ویژه ۲۲ بهمن در شهرکرد اظهار داشت: بی‌شک رهبری ولی‌فقیه کشور را در ادامه این مسیر با راهبرد مقاومت فعال مقابل هجمه‌ ها و جنگ ‌افروزی‌های دشمن به سلامت عبور می‌دهد و روزهای خوبی در انتظار این ملت خواهد بود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه نظام اسلامی در آغاز یک راه بلند، امیدآفرین و نورانی قرار گرفته است، گفت: پیروزی‌های بزرگتری در گام دوم انقلاب در انتظار امت اسلامی است و به سمت شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی درحرکت هستیم.

 

سردار سلیمانی تصریح کرد: با رفع مشکلات کنونی با همت مسئولان و با وحدت و انسجام مردم و رهبری ولی‌فقیه این مسیر را با موفقیت طی خواهیم کرد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال اخیر، اظهار داشت: در گام اول انقلاب پیروزی‌های بی‌شماری نصیب کشور شد که می‌توان به تثبیت انقلاب اسلامی، پیروزی در دفاع مقدس، مقابله با تهاجم فرهنگی و مقاومت در برابر تحریم‌های اقتصادی دشمن اشاره کرد.

 

سردار سلیمانی، تشکیل حکومت علوی و عاشورایی را از مهمترین دستاوردهای گام نخست انقلاب برشمرد و گفت: حکومت اسلامی حکومتی متفاوت از دموکراسی‌های غربی است چراکه دموکراسی‌های غربی سلطه زر و زور را اعمال می‌کنند اما برای نخستین بار مردم‌سالاری دینی با اندیشه‌های امام راحل توسط ملت ایران ایجاد شد و جمهوری اسلامی شکل گرفت.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، خودباوری ملت‌های جهان اسلام را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت متاثر از انقلاب اسلامی و الگوگیری از جمهوری اسلامی در سایه تفکر ناب بسیج شکل گرفت.

 

سردار سلیمانی، تحقق تمدن نوین اسلامی را از اهداف مهم گام دوم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی درصدد است تا الگویی به تمام معنا عزت‌آفرین و باعظمت در برابر چشمان ملت‌های دنیا قرار دهد چراکه چشم امید ملت‌های آزاده جهان به انقلاب اسلامی است.

 

کد خبر 1026016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha