خودروپیمایی گسترده ۲۲ بهمن بیانگر زایندگی انقلاب در درون است

آیت الله شیخ بهایی گفت: این تصویر بیانگر آن است انقلاب در درون خود زاینده است و دائم خود را آنلاین و به روز رسانی می کند و اگر هر سال مردم با جمعیت فشرده در مراسم ۲۲ بهمن حضور داشتند امسال با خودروهای فشرده حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ آیت الله احمد شیخ بهایی، چهارشنبه(۲۲ بهمن) در حاشیه مراسم خودروپیمایی با بیان اینکه اصل ماجرای انقلاب و آنچه امروز بر این کشور می گذرد همه معجزه است و در حساب مادی نمی گنجد؛ اظهار کرد: دشمنان دچار خطای محاسباتی شدند اما امام(ره) با توجه به حقیقت موجود در صحنه، خطای محاسباتی نداشت.

 

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان ادامه داد: دشمن روی همه چیز غیر از پیوستن ارتش به مردم حساب کرده بود اما امام(ره) هم خدا را و هم مردم و دشمن را می شناخت و انقلابی عمل کرد و هر چه خواستند با مذاکره و فشار و بستن فرودگاه و...مانع ورود امام به کشور شوند اما همین که شاه رفت، امام فرمودند می آیم و اولین صحبت های ایشان بلافاصله بعد از ورود به کشور، با مردم بود  به دلیل اهمیتی که به مردم قائل شدند و بلافاصله دولت مشخص کردند.

 

 

وی با افزودن این مطلب که همه خوف داشتند با یک حمله همه چیز از بین برود و نظام شاه برگردد اما خدا اراده کرد و به ذهن همافران انداخت به لباس فرم به دیدار امام بروند؛ گفت: به نظر کار ساده ای است اما تمام سیستم محاسباتی دشمن را به هم ریخت و ارتش اعلام بی طرفی کرد در حالیکه بی طرفی برای ارتش معنا نداشت زیرا ۴۰ هزار مستشار نظامی {بیگانه} پای او بود و باید دربست در خدمت رژیم شاهشاهی باشد.

 

 

آیت الله شیخ بهایی با بیان اینکه اما عشق به اسلام و امام حسین و...باعث شد ماشین ها و تیر و پادگان و سلاح را در خدمت امام بگذارند و این محاسبه دقیق امام و خطای محاسباتی دشمن‌ بود؛ ادامه داد:  انقلاب اول علیه نظام شاهنشاهی بود و امروز انقلاب دوم علیه آمریکا است که در طول ۴۰ سال لطمه خورده‌ است و نمونه آن در فتنه ۸۸ است.

 

 

وی با تصریح به این مطلب که هر نظام متکی به ارزش های انسانی که لازم هم نیست در ایران بوده باشد هر گوشه عالم پیام های انقلاب به گوش آن برسد، پیروی می کنند؛ افزود: پیام ما مبارزه با ظلم و ستم و ایجاد عدالت و... است و این پیام ها جدابیت دارد و دلها را به خود جدب می کند و نسل های فردا هم این پیام ها را به خود می گیرد.

 



استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس ارزش های اسلامی است‌؛ فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۹ بهمن جاری را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: کسانی که فکر می کنند آمریکا قدرت جهانی و در قله های علم و مهد آزادی و تمدن است دچار خطای محاسباتی هستند و با این عقیده و استدلال ها به نتیجه نمی رسند.
 

 

 

وی منظور از نابودی استکبار را نه نابودی یک کشور خاص که نابودی نظام سلطه دانست و با اشاره به اینکه آمریکا آدم نخواهد شد زیرا توبه گرگ مرگ است؛ قوی شدن از دورن را مهم خواند و با تأکید بر اینکه متخصصین باید هر چه بیشتر تلاش کنند تا کشور قوی شود؛ نتیجه قوی شدن در اقتصاد را بی اثر شدن تحریم ها و قوی شدن در عرصه فرهنگی را باعث بی اثر شدن تهاجم فرهنگی دانست.

 

 

آیت الله شیخ بهایی در پایان اظهار کرد: پس باید در ابعاد مختلف قوی شدن و این همان جهاد اکبر است؛ دشمن را دست کم نگیریم و بزرگ هم نکنیم و دشمنی را بفهمیم و نگذاریم دشمن را برای ما بزک کنند.

 

 

وی برگزاری مراسم ۲۲ بهمن امسال با شکل جدید و خودروپیمایی را تصویر جدیدی دانست و گفت: این تصویر بیانگر آن است انقلاب در درون خود زاینده است و دائم خود را آنلاین و به روز رسانی می کند و اگر هر سال مردم با جمعیت فشرده در مراسم ۲۲ بهمن حضور داشتند امسال با خودروهای فشرده حضور پیدا کردند.

کد خبر 1026017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha