تأسیس نظام مبتنی بر ولایت فقیه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

مظفر گفت: امام خمینی (ره) به پشتوانه شما ملت توانست این ریل امامت را در مسیر قطار رسالت قرار دهد و نظام مبتنی بر ولایت فقیه را که در رأس آن ولی فقیه جامع الشرایط قرار دارد را مستقر سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حسین مظفر» در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که امروز (چهارشنبه ۲۲ بهمن) در تپه نورالشهدای قزوین برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب بزرگی است که دشمنان برای ضربه زدن به آن توطئه های فراوانی را علیه آن به کار گرفتند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمنان از آغازین روزهای این انقلاب نگذاشتند شب و روز راحتی بر ملت بگذرد، تهدیدها کردند، جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند و تمام زیرساخت های کشور را نابودند کردند تا انقلاب را مهار کنند یا در رفتار مردم ایجاد کرده و یا براندازی کنند.

 

وی عنوان کرد: ولی این انقلاب همچینان قوی تر از گذشته توانست جای خود را در نظام بین المللی استوار و سرافراز ادامه دهد.

 

مظفر اعلام کرد: این انقلاب می توانست بهتر از این و دستاوردهای بسیار بزرگی برای ملتی داشته باشد که همه حیثیت و سرمایه های خود را فدای انقلاب کردند، ولی آنها نگذاشتند و از روزهای آغازین توطئه کرده و بودجه ها هزینه کردند و نگذاشتند به دستاوردهای بزرگی برسد و میوه های انقلاب توسط ملت محروم چیده شود.

 

وی تصریح کرد: البته انقلاب ما دستاوردهای بزرگی دارد که نباید آن را نادیده گرفت، اولین آن اسقاط نظام شاهنشاهی بود که کار کمی نبود، این انقلاب رژیم شاهنشاهی را با همه قدرتی که از سوی نظام استکباری داشت، ساقط کرد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: اقدام دیگر تأسیس نظامی جمهوری اسلامی بود که اقدام بزرگی بود؛ در میان نظام های سیاسی دنیا این نظام با ۲ رکن اسلامیت و جمهوریت است که این دو رکن همچون ۲ بال توانسته انقلاب را حفظ کند.

 

وی خاطر نشان کرد: اقدام دیگر و دستاورد دیگر تأسیس نظام ولایی و مبتنی بر ولایت فقیه بود که این اقدام در استمرار نظام امامت و ولایت قرار دارد و در واقع انقلاب اسلامی توانست ریل امامت را در مسیر قطار رسالت قرار دهد و در ۱۴ قرن، تحقق این نظام آرزوی یک هزار و ۴۰۰ ساله انسان های حق گرای عالم بوده است.

 

مظفر اظهار کرد: امام خمینی (ره) به پشتوانه شما ملت توانست این ریل امامت را در مسیر قطار رسالت قرار دهد و نظام مبتنی بر ولایت فقیه را که در رأس آن ولی فقیه جامع الشرایط قرار دارد را مستقر سازد.

 

وی افزود: دستاورد دیگر استقلال نظام ماست، هر انقلاب، تحرک و جنبشی در دنیا رخ می دهد یا به شرق یا به غرب وابسته است و تنها انقلابی که شعار آن نه شرقی و نه  غربی بود، انقلاب اسلامی بود که توانست روی پای خود بایستد و با اعتماد به ظرفیت های خود حرکت کند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به برکت این انقلاب و نظام اسلامی، حمایت شما مردم و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم  رهبری، کشور ما به نقطه درخشانی در جغرافیای زمین مبدل شده است.

 

وی ادامه داد: اقتدار این نظام مسئله بعدی است شاید برخی فکر کنند ما وقتی صحبت از اقتدار نظام می کنیم اقرار می کنیم، ولی از زبان خودشان می گویم و آنها (دشمنان) به اقتدار نظام اسلامی ما اقرار کردند.

 

مظفر اضافه کرد: دشمنان بیان کردند اگر ما می توانستیم پیچ و مهرهای هسته ای ایران را باز کنیم، این کار را انجام می دادیم و یا اینکه بیان کردند اسرائیل الاغ احمقی است که فکر کند آمریکا با جنگ با ایران می تواند پیروز شود و چند روز پیش بایدن هم اعلام کرد آمریکا اقتدار گذشته را ندارد.

 

وی یادآور شد: ملت ما در سالگرد انقلاب باید این رویکرد مهم را پیش رو داشته باشد که هرگز چشم به بیگانه نداشته باشد و به ویژه مسئولان هم باید این امر را مورد توجه قرار دهند.

 

کد خبر 1026043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha