ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

مردم انقلابی ارومیه در حماسه ای دیگر به دنیا نشان دادند که هیچ محدودیتی نمی تواند عشق و ارادت آنها به نظام جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، مردم انقلابی و ولایت مدار آذربایجان غربی امروز بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

مردم انقلابی و شهیدپرور آذربایجان غربی با وجود شیوع ویروس کرونا همزمان با جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی به صحنه آمده و سوار بر خودروهای خود حضور و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.

امروز همزمان با سراسر کشور در شهرهای ۱۷ گانه آذربایجان غربی نیز خودروها به‌صورت کاروان از محلات و مقابل مساجد، به‌طرف مبدأ راهپیمایی نمادین خودرویی و موتوری حرکت کرده و با اجرای برنامه توسط رزم نوازان ارتش و گروه سرود دانش آموزی جشن انقلاب را برگزار کردند.

در ارومیه نیز خودروها و موتورسواران از میدان ولایت فقیه طی یک ساعت و از مسیر خیابان امام، میدان انقلاب و خیابان شهید امینی به مقصد تقاطع شهید مدرس حرکت کردند و با سر دادن شعارهایی ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی اقدامات استکبار جهانی را محکوم کردند.

اقلیت‌های دینی آذربایجان غربی اعم شیعه، سنی، ارامنه، آشوری، یهودی، زرتشت، مسیحی و… امروز با حضور خود بار دیگر اتحاد و همدلی خود را در طبق اخلاص گذاشته و نشان دادند که آذربایجان نماد اتحاد و همدلی و رنگین کمان اقوام و ادیان است که در صلح و آرامش در کنار هم زندگی می کنند که این مهم از نعمت های انقلاب اسلامی ایران است.

کد خبر 1026048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha