حضور خودرویی مردم مایه مباهات ایران در عرصه های بین المللی است

حجت الاسلام جزایری گفت: حضور پرشور مردم به روش نوین خودرویی که ابتکار بسیار جالب و زیبایی بود مایه مباهات جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است.

«حجت الاسلام سید علی جزایری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند ورود ما به دهه پنجم انقلاب اسلامی زمینه ساز تحقق وعده الهی و بالندگی جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی خواهد بود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی لازمه تحققاین بالندگی تحول های مختلف در زمینه های گوناگون است که در این بین جوانان نقش بسیار مهمی را در تحول این کشور برعهده دارند زیرا بار مسئولیت این انقلاب بر دوش جوانان خواهد ماند.

 

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم به روش نوین که ابتکار بسیار جالب و زیبایی بود مایه مباهات جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در سراسر کشور با سلیقه های گوناگون امروز نشان دادند که اراده قبلی مردم به انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل همچنان پابرجا است.

 

حجت الاسلام جزایری تصریح کرد: مردم حساب نظام جمهوری اسلامی را از بعضی نقص ها و بی تدبیری ها جدا کرده اند و این حضور پرشور مردم براین جمله صحه می گذارد، خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی جشن پیروزی انقلاب اسلامی هرچه باشکوه تر برگزار شد.

 

کد خبر 1026056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha