بیانیه گام دوم انقلاب منشوری روشن برای  فصل نوین حرکت انقلابی ملت ایران است

سرلشکر صفوی با اشاره با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب تبیین‌كننده فصل نوین حركت انقلابی و عمل جهادی ملت بزرگ ایران و امت اسلام است، گفت: رهبر معظم انقلاب پرچمدار عزت مسلمین و حکومت جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرلشکر «سید یحیی صفوی» امروز(22 بهمن) در مراسم  ۲۲ بهمن در مصلای الغدیر خرم آباد، گفت: یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور تجلی نور خدا بر قلب ملت بزرگ ایران بود.

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود:  یوم الله ۲۲ بهمن نقطه سرنوشت ساز پیروزی حق بر باطل و نوید بخش پیروزی ملت‌های اسلامی و آزادی خواه بر حکومت‌های ظالم، دیکتاتور، قبیله‌ای و وابسته به بیگانگان است.

 

وی با اشاره به رهبری مقتدارنه امام راحل در مبارزه با استکبار بیان کرد: تدام وحدت، ولایت پذیری و بصیرت ملت ایران زمینه ساز اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف شده است.

 

سرلشکر صفوی با مقایسه انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها، اذعان داشت: وجه تمایز انقلاب اسلامی شما مردم با سایر انقلاب‌های قرن بیستم، این بود که به خاطر برخورداری از یک رهبر عادل، فقیه جامع الشرایط و برخورداری یک سازه مستحکم اعتقاد به قرآن، سنت نبوی و علوی، توانست تمامی هاضمه سیاست جهانی را در هم بریزد و سایر مکاتب سیاسی کمونیستی، لیبرالیستی و سرمایه داری را با شکست مواجه سازد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اسوه ای برای ملت های آزادی خواه است، افزود: انقلاب اسلامی ایران راه جدیدی را برای پیروزی ملت‌ها و ساختن نظام‌های مردم پایه و بر اساس اراده ملت‌ها در جهان رقم زده است.

 

سرلشکر صفوی در ادامه با اشاره به دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی برای ملت ایران، گفت: ارائه خدمات، توسعه زیرساخت‌ها در عرصه‌های پیشرفت، آبادانی در این ۴۲ سال گذشته با ۲۰۰ سال گذشته قابل قیاس نیست.

 

خدمات نظام اسلامی باعث فخر ایران و ایرانی است

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه امروز ایران اسلامی اسوه مقاومت و پیشرفت ملت های اسلامی است، خاطرنشان کرد:  خدمات نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی موجب سرافرازی و افتخار ایران و ایرانی شده است.

 

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند که در یک نقطه عطف و پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم، گفت: واقعیت و حقیقت آن است که ما در آغاز قرن ۱۵ هجری شمسی که از سال ۱۴۰۰ شروع می‌شود، در جهانی زندگی می‌کنیم که بنیادین‌ترین اصل آن عامل زمان، حرکت و فناوری‌های بسیار پیشرفت جدید و شگفتی ساز است.

 

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری روشن برای  فصل نوین حرکت انقلابی ملت ایران است.

 

سرلشکر صفوی افزود: جوانان برومند، هوشمند و انقلابی باید به فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو گام دوم انقلاب اسلامی توجه کنند.

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل خاطرنشان کرد: برای درک و فهم فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی و عبور از شرایط نامساعد فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب آینده به سه مفهوم اساسی شناخت روندهای جهانی، منطقه‌ای و ملی، شناخت رویدادها در سه سطح بین الملل، منطقه‌ای و ملی و متناسب با این روندها و رویدادها، راهبردها و برنامه‌های کلان کشور را برای استفاده از فرصت‌ها و جلوگیری از چالش‌ها با توجه کنیم.

 

کد خبر 1026060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha