انقلاب اسلامی تحول بزرگی در تاریخ ایران  ایجاد کرد

ایزدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحول بزرگی در تاریخ ایران ایجاد کرد گفت: ابتکار جالب راهپیمایی خودرویی که به دلیل شیوع ویروس کرونا صورت گرفت جایگزین مناسبی برای گرامیداشت این روز بزرگ بود.

«محمدرضا ایزدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تبریک فرارسیدن 22 بهمن ماه اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند 22 بهمن یوم الله است و به حقیقت این روز یک روز خدایی است.

 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز افزود: 22 بهمن یادآور خاطرات بسیاری از جوانمردی هایی این مرز و بوم است که روزی با جانفشانی و از جان گذشتگی توانستند کشور را از چنگال استبداد و استعمار خارج کنند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین تحول در تاریخ ایران است اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در مسیری قرار گرفت که از زیر استبداد داخلی و استعمار خارجی رهایی یافت، که آغاز این پیروزی از سال 42 و با تبعیدهای امام خمینی(ره) و همچنین شهادت هزاران نفر بود.

 

ایزدی با اشاره به یکی از سخنرانی های امام راحل عنوان کرد: امام خمینی (ره) در آن سخنرانی فرمودند که حفظ انقلاب اسلامی از نماز واجب تر است، ما برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی همه تلاش و سعی خود را بکار گیریم تا بتوانیم انگونه که شایسته است از این انقلاب پاسداری کنیم.

 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز در پایان خاطر نشان کرد: ابتکار جالب راهپیمایی خودرویی که به دلیل شیوع ویروس کرونا صورت گرفت جایگزین مناسبی برای گرامیداشت این روز بزرگ بود.

 

کد خبر 1026061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha