ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و بالندگی/ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقشه راه حکیمانه رهبری برای مردم است

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، منشور و نقشه راه حکیمانه از سوی مقام معظم رهبری برای آینده انقلاب اسلامی ایران است، گفت: این بیانیه مهمترین منشور و نسخه برای مردم و مسئولان به ویژه جوانان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان، با تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی جشن 42 سالگی برگزار می کند که همه مردم از آن پشتیبانی می کند.

 

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی با اشاره به توطئه ای دشمنان و استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم همواره پیرو نظام و رهبری هستند و در طول این مدت سختی های هشت سال دفاع مقدس، تحریم های و فشارهای اقتصادی را به جان خریدند و امروز هم در شرایط کرونای در صحنه هستند.

 

وی این حضور را تجدید پیمانی با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: مردم ایران همواره در صحنه است وبه جهانیان ثابت می کند که مسیر انقلابی را ادامه می دهد.

 

به گفته حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی، زنجان شهر غواصان دریادل، پایتخت شور و شعور حسینی است که شهره ایثارگری، دلاور مردی و افتخار آفرینی سرداران آن همچون شهید رستمخانی، شهید اشتری، شهید قامت بیات و شهید شهریاری دانشمند هسته‌ای آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

 

وی با اشاره به اینکه امروز درخت انقلاب اسلامی تنومند و بارور شده است و مثل شجره طبیه‌ای است که ریشه‌های آن در طی ۴۲ سال شکل گرفته و شاخ و برگ آن در جهان بشریت طلیعه شده است، افزود: انقلاب اسلامی در دهه پنجم  طوفنده‌تر از گذشته حرکت می‌کند.

 

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خطاب به خیالبافانی که فکر می‌کردند انقلاب ۴۰ سالگی خود را جشن نخواهد گرفت، گفت: بیایید و شکوه و عظمت انقلاب را ببینید.

 

وی با تاکید براینکه بیانیه گام دوم انقلاب، منشور و نقشه راه حکیمانه از سوی مقام معظم رهبری برای آینده انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: این بیانیه مهمترین منشور و نسخه برای مردم و مسئولان  به ویژه جوانان محسوب می‌شود.

 

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده اشار کرد و گفت: انتظار داریم کاندیداها برنامه خود را برخواسته از بیانیه گام دوم انقلاب نوشته و به مردم ارائه کنند.

 

میرتاج الدینی اضافه کرد: لازم است تا کاندیداهای ریاست جمهوری  چگونگی عملیاتی کردن اهداف بر زمین مانده را بیان و راهکارها و برنامه‌های خود را برای عینیت بخشی و اجرایی کردن آن اعلام کنند.

 

سخنران راهیپیایی 22 بهمن ماه در زنجان با اشاره به اینکه در خصوص انقلاب اسلامی قضاوت منصفانه داشته باشید، گفت: ضروری است برای قضاوت در خصوص انقلاب باید در کنار ضعف‌ها و کاستی‌ها بدور از نگاه محدود و جزئی به ظرفیت‌ها نیز توجه شود.

 

به گفته وی، قضاوت منصفانه این است که همه شرایط را در نظر گرفته، آرمان‌ها بازخوانی و واقعیت‌ها دیده شده و به عقب ماندگی‌های قبل از انقلاب، اهداف،دستاوردها و آینده آنچه در منشور بیانیه گام دوم انقلاب آمده توجه شده و ظرفیت‌ها و داشته‌ها ذکر شود.

 

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  افزود: ملت و رهبر ما در طول ۴۲ سال گذشته روی اهداف و شعارها ایستاده و پافشاری کرده و رو به جلو بالنده و پویا در همه عرصه‌ها حرکت کرده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز یاران شهریاری راه او را ادامه می‌دهند و شهدایی همچون شهید فخری‌زاده را تقدیم نظام اسلامی می‌کنند که این موضوع نشان می‌دهد این راه استوار و پر رهرو است.

کد خبر 1026084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha