حضور پرشور مردم در ۲۲  بهمن نشانه تبعیت محض ملت ایران از ولایت فقیه و رهبری است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن نشانه تبعیت محض ملت ایران از ولایت فقیه و رهبری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام ذوالنوری سخنران راهپیمایی 22 بهمن قم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این حضور گسترده در شرایط بیماری کرونا نشان داد که دشمنان نتوانسته اند در اراده پولادین مردم ایران خللی وارد کنند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایستادگی مردم ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی دربرابر توطئه های مختلف دشمنان گفت: این حضور پرشور مردم در 22  بهمن نشانه تبعیت محض ملت ایران از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب است.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد:اعتماد نکردن به دشمن، تکیه بر توان داخلی ، توجه به روحیه جهادی و انقلابی برای حل مشکلات اقتصادی خواسته به حق مردم است که مسئولان باید به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

حجت الاسلام ذوالنوری گفت: در دیداری که با مقامات روسیه داشتیم آنها معترف بودند که مقاومت ملت ایران، آمریکا را متزلزل کرده است و هیچ قدرتی نمی تواند نظام اسلامی ایران را مهار کند و اگر آمریکا رفت و برگشت هایی به برجام دارد نشانه استیصال آنها مقابل ملت بزرگ ایران است.

کد خبر 1026091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha