عزت و اقتدار امروز ایران در دنیا مدیون انقلاب است

حجت الاسلام موسوی، عزت و اقتدار امروز ایران در دنیا را مدیون انقلاب خواند و گفت: به برکت انقلاب، ایران اسلامی در منطقه و دنیا یک الگو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید محسن موسوی»، امروز(22بهمن) در سخنرانی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در محوطه سپاه پاسداران اظهار داشت: ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله و روز رهایی محرومان از ظلم ستم‌شاهی است.

 

امام جمعه پلدختر 22 بهمن را روز به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند که امام راحل آن را بنیان نهادند، افزود: به برکت پیروزی انقلاب دستاوردهای فراوانی در نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل شد.

 

وی ادامه داد: امروز تحولاتی که در برخی کشورها به واسطه آزادی خواهی ایجاد شده است با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران و استمرار انقلاب پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز ایران در دنیا مدیون انقلاب است، گفت: ایستادگی در برابر زیاده خواهی استعمار و استکبار از دستاوردهای انقلاب بود.

 

وی با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف، گفت:  به برکت انقلاب، امروز  ایران اسلامی از لحاظ پیشرفت های علمی شانزدهمین کشور دنیا در آسیا جز پنج کشور برتر  است، میان کشورهای اسلامی رتبه اول را دارد و در علوم مختلف و فناوری نانو، نظامی و پزشکی موفق بوده است.

 

امام جمعه پلدختر بیان کرد: عزت امروز نظام جمهوری اسلامی دستاورد دیگر پیروزی انقلاب است، به برکت پیروزی انقلاب امروز نظام جمهوری اسلامی در دنیا الگو است.

کد خبر 1026121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha