آغاز واکسیناسیون بر علیه کووید ۱۹ در ایلام

در مراسمی با آغاز واکسیناسیون کادر درمانی استان رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) اولین واکسن اسپوتنیک V را در استان ایلام دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، واکسیناسیون بر علیه کووید 19 در استان ایلام با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، معاون بهداشتی و دیگر مسئولان  این دانشگاه آغاز شد.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در  حاشیه آغاز واکسیناسیون و تزریق  واکسن اسپوتنیک V ، اظهار کرد: تقارن آغاز تزریق واکسن کرونا همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دلگرمی شایسته و فرصت مغتنمی است که بتوانیم با همدلی و همگرایی بر این بیماری منحوس غلبه کنیم.

 

« محمد کریمیان» یادآور شد: کادر درمان به واسطه قرار گرفتن در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا، اولین گروهی هستند که واکسن این بیماری را دریافت خواهند کرد.

 

وی ابراز کرد: نباید با آغاز واکسیناسیون فکر کنیم که بیماری کرونا تمام شده است بلکه باید با انجام واکسیناسیون، پروتکل‌های بهداشتی نیز توسط مردم به خوبی رعایت شود.

 

گفتنی است، دکتر الهام باستانی، متخصص داخلی و رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی(بیمارستان منتخب کرونا) اولین دریافت کننده واکسن بود، همچنین ۴ نفر از پرستاران شاغل در بخش ICU کرونا از دیگر دریافت کنندگان واکسن بودند.

کد خبر 1026163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha