۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خوزستان ایجاد شده است

مدیرکل کمیته امداد خوزستان از ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی با ارائه ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

«جمال شیبه» امروز (سه‌شنبه 21 بهمن) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر چند طرح اشتغالزایی در کمیته امداد خوزستان افتتاح شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان اضافه کرد: از جمله این طرح‌ها، طرح راهبری شغلی آموزشی مهارت آموزی ویژه مددجویان خوزستان است که با ظرفیت 270 فرصت شغلی در دهه فجر افتتاح شد.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد خوزستان در حوزه اشتغالزایی افزود: مهم‌ترین رویکرد این نهاد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با ایجاد اشتغال است که در این راستا اقداماتی همچون برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارتی با هدف کارآفرینی و حرفه‌آموزی مددجویان به صورت رایگان برگزار شده است.

 

شیبه با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد استان ارائه شده است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 6 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شده است تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و 200 نفر از طریق کاریابی‌های استان شرکت‌ها معرفی شدند و چهار هزار و 800 نفر نیز از طریق ارائه تسهیلات ایجاد شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان همه مددجویان واجد شرایط در شهر و روستا اعم از زنان سرپرست خانوار از این فرصت‌های شغلی بهره‌مند شدند یاد آور شد: این رقم تا پایان سال به 10 هزار فرصت شغلی نیز افزایش پیدا می‌کند.

 

کد خبر 1026170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha