کارکنان هنگ مرزی آستارا خون اهدا کردند

قاسمی گفت: در اقدامی خداپسندانه؛ کارکنان هنگ مرزی آستارا به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

«هادی قاسمی» امروز(پنجشنبه، ۲۳ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: کارکنان هنگ مرزی آستارا در اقدامی خدا پسندانه با اهدای خون به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

 

سرپرست هنگ مرزی آستارا افزود: با توجه به اینکه اکثر قریب به اتفاق مرزداران از اهدا کنندگان مستمر خون به بیماران نیازمند جامعه هستند در مناسبت های مختلف با اهدای خون خود در این عمل انسان دوستانه شرکت فعال دارند.

 

وی با بیان مرزبانان آستارا با اهدای خون به بيماران و افراد نيازمند، حس مسئوليت پذيری خود را نسبت به تامين امنيت و آرامش در جامعه نشان دادند، تصریح کرد: اهدای خون ارتقای سطح سلامت و بهداشت در جامعه را سبب می شود و امنيت و سلامت، مقوله های مهمی هستند كه با مشاركت و همدلی مردم می توان همواره از آنها بهره مند شد.

 

قاسمی گفت: در راستای درخواست سازمان انتقال خون به دلیل نیاز شدید در تامین خون مورد نیاز بیماران؛ کارکنان این فرماندهی وظیفه دینی و انسانی خود دانسته با اعلام آمادگی و هماهنگی با پایگاه انتقال خون شهرستان آستارا در این امر خیر خواهانه شرکت کنند.

 

سرپرست هنگ مرزی آستارا با بیان اینکه مهم ترين شرط پايداری امنيت در مرزها مشاركت مرزنشينان با مرزبانان است، افزود: پاسداری از مرزها و برقراری نظم و امنيت از وظايف مهم نيروهای هنگ مرزی است که در این راستا با تمام توان گام بر می دارند.

 

قاسمی، امنيت حاكم در مرزهای جمهوری اسلامی را مثال زدنی دانست و خاطرنشان کرد: مرزبانان هميشه بيدار آستارا، با بهره گيری از امكانات و استحكامات دفاعی در تقويت امنيت در نوار مرزی شهرستان آستارا، عملكرد رضايت بخشی دارند.

کد خبر 1026228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha