تلاش وافر اصحاب رسانه صومعه‌سرا در انعکاس اخبار دهه فجر

اصحاب رسانه صومعه‌سرا، در راستای انعکاس اخبار دهه فجر تلاش وافری از خود نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، زندگی انسان امروز بیش از هر زمان دیگری درگیر فضا و رسانه‌های مجازی شده است و تمام اتفاقات روز روستا، شهر، کشور و … توسط رسانه‌ها به مردم مخابره می‌شود.

 

 

در این راستا با توجه به شیوع ویروس کرونا که مردم حضور حداقلی در افتتاح پروژه‌های شهرستان داشتند، اصحاب رسانه با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی ناپذیر خویش بر آن شدند تا برنامه‌ها، عملکردها، دستاوردها و خدمات نظام و دولت را در شهرستان صومعه‌سرا به اطلاع مردم برسانند و به حق نیز حماسه آفریدند و واقعیت‌ها را انعکاس دادند.

 

بیش از هشت خبرنگار از جراید، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبرنگاران صدا و سیما برای پوشش خبری برنامه‌های شهرستان در طول دهه فجر با کمیته اطلاع‌رسانی همکاری داشتند.

 

 

خبرنگاران، عکاسان و رسانه‌های گروهی از صدا و سیما گرفته تا خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، در طول ایام دهه مبارک فجر، تلاشی کم نظیر و بی‌بدیل داشتند تا اخبار افتتاح پروژه‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت مستقیم در اختیار مخاطبان قرار دهند.

 

و سرانجام در روز 22 بهمن، صفحات خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سرشار از واژگان زیبای امت ولایتمدار صومعه‌سرا شد و بار دیگر وحدت ملّی و انسجام اسلامی را به جهانیان نمایاند و عصر بیداری را آشکارتر ساخت.

 

 

در طول 42 سال عمر پربرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره رسانه‌ها در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته‌ و در مسیر تحقق اهداف والای نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند.

 

در این بین همزمان با آخرین روز از دهه مبارک فجر، فرماندار شهرستان صومعه‌سرا در نشستی صمیمی از حضور موثر و فعال تمامی کسانی که برای پوشش اخبار دستاوردهای نظام در صومعه‌سرا به ویژه در ایام‌الله دهه مبارک فجر با مجموعه مسئولان شهرستان همراه بودند، قدردانی کرد.

 

 

کد خبر 1026254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha